۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۵۶۶۱۹
محصولی:

مدعیان تبعیت از رهبری باید انقلابی عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: کسی که ادعای تبعیت از رهبری دارد باید انقلابی باشد و انقلابی عمل کند و کاری کند که انقلابی ها خشنود شوند نه این که کاری بکند که اهل فتنه از او خوشحال شوند.
صادق محصولي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صادق محصولی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش 4 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون با انحرافات و فتنه های بسیاری روبرو بوده ایم.

وی انحراف در دولت موقت نسبت به قوانین اسلامی، انحراف در دوران سازندگی به وسیله غلبه توسعه بر عدالت با این دیدگاه که له شدن افراد انقلاب بخاطر توسعه ایرادی ندارد، انحراف در دوران اصلاحات به وسیله تساهل و تسامح فرهنگی و کرنش در برابر غرب را از نمونه انحرافات دوران انقلاب دانست و گفت: اخیرا شاهد انحرافات دیگری از قبیل مکتب ایرانی هستیم.

وی افزود: در رابطه با فتنه ها نیز فتنه بنی صدر، فتنه منافقین، فتنه تحمیل جنگ هشت ساله، فتنه سال78 و فتنه بزرگ سال 88 را شاهد بودیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: امت ما به تبعیت از ولی فقیه از تمامی این انحرافات و فتنه ها عبور کرد و شاهد مقاومت و ایستادگی امت در برابر انحرافات بودیم.

محصولی با بیان این که طبق احادیث اهل بیت(ع) اگر کسی صاحب عقل و خردورزی است باید مقاوم و پایدار باشد، گفت: برخی از مغفولین، پایداری امت در برابر انحرافات را تند روی می دانند و می گویند ما باید سازش کنیم که نمونه آن بحث مذاکره با آمریکا است.

وی با تاکید بر این که پیشرفت به تنهایی و بدون عدالت و مقاومت بی نتیجه است، گفت: برخی از افراد که می خواهند نامزد شوند شعارهایی مطرح کرده اند که شامل مبحث مقاومت و پایداری نیست بلکه شعارهایی است برای جذب قشر خاکستری جامعه است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر ما به وظیفه و تکلیف خودمان عمل کنیم پیروز و مقاوم هستیم، اما اگر به تکلیف عمل نکنیم شکست خورده ایم گرچه در ظاهر پیروزی باشد.

محصولی با بیان این که امروز مقام معظم رهبری افزون بر شاخصه های قبلی شاخصه انقلابی بودن را دوباره مطرح کرده اند، گفت: کسی که ادعای تبعیت از رهبری دارد باید انقلابی باشد و انقلابی عمل و کاری کند که انقلابی ها خشنود شوند نه این که کاری بکند که اهل فتنه از او خوشحال شوند.

وی گفت: امت حزب الله و خواص حزب اللهی باید شرایطی را در جامعه فراهم آورند که مقام معظم رهبری زمینه بسط ید خود را فراهم ببینند  و امکان حاکمیت هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی بیشتر فراهم می شود.

وی با اشاره به این که بعضی ها می گویند با این مرض بندی ها کسی برای آقا باقی نمی ماند، گفت: اینها تا به حال برای آقا کاری غیر از سنگ اندازی نکرده اند و کار اصلی را مردم در صحنه هایی مانند 22 بهمن کرده اند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: اگر به مردم فضا دهیم نخبگانی از درون شان در می آید که در برابر کسانی که از انقلاب خوردند و بردند می تواند بروز و ظهور داشته باشد چنانچه در دولت نهم دیدیم.

وی با تاکید بر این که باید دنبال تکلیف و خوشآمد خدا باشیم گفت: امام قسم خوردند که در عمرشان ترس بر ایشان غلبه نکرده و این به خاطر این بوده است که استقامت داشته اند.

محصولی با بیان این که باید مراقبت کنیم که در برابر انحرافات و فتنه ها پایداری کنیم تصریح کرد: پایداری یعنی انقلابی عمل کردن و این امر نه تنها با خرد ورزی تناقض ندارد بلکه پایداری محصول خرد ورزی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این که در انتخابات مجلس نهم بسیاری از قول رهبری گفتند نظر آقا لیست وحد است، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند من حرف در گوشی ندارم اگر داشته باشم هم با حرف علنی ایشان تناقضی نخواهد داشت که در سخنرانی فرمودند انتخابات رقابتی.

وی در پایان افزود: برخی در انتخابات مجلس تلاش کردند برخی را برای انتخابات ریاست جمهوری تطهیر کنند که نتیجه اش شد مجلسی که برخی کارهایش دل رهبری را به درد می آورد، ما به این برادرانی که پشیمان هستند می گوییم مراقب باشید دوباره در همان چاه نیفتید./959/پ202/ج

ارسال نظرات