۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۵۶۶۵۵
سخنگوی جبهه پایداری:

کسانی که اتفاقات مجلس را بوجود آوردند باید توبه کنند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جبهه پایداری گفت: اتفاقی که در مجلس افتاد کسی که شروع کرد و کسی که ادامه داد و کسانی که با آن دامن زدند هر سه کار درستی انجام ندادند و این اقدام آنها گناهی بزرگ است که باید از آن توبه کنند.
کامران باقري لنکراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ کامران باقری لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در هجدهمین نشست کشوری دفتر پژوهش‌های فرهنگی قم که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که مرز صبر انقلابی و چشم پوشی از تخلفات مسؤولان تا چه حدی است، گفت:‌ نباید چشم خود را به روی مشکلات بست اما باید واکنش ما مطابق با تکلیف باشد؛ یک روز در برابر یک اقدام نا مناسب باید فریاد زد یک روز امر به معورف و نهی از منکر کرد و برائت خود را اعلام داشت، اما باید مراقب بود که تشنج آفرینی نکنیم.
وی با اشاره به انتقاداتی که از مسؤولان می‌شود،‌ ابراز کرد: برخی از مخالفت‌ها و انتقادهایی که می‌شنویم نسبت به دولت و مجلس و آنها را بررسی می‌کنیم می بینیم که خود افراد انتقاد کننده همین رفتار را انجام داده و این انتقاد آنها نه تنها برای اصلاح امور نیست بلکه می‌خواهند خود را مطرح کنند که این در رفتار اسلامی مناسب نیست.
سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اتفاقات یک شنبه مجلس، افزود:  افراد متعددی توضیح دادند که چرا این اتفاق خلاف بود؛ هر دو طرف قضیه اشتباه کردن و طرف سوم نیز اشتباه دیگری کرد و به نوعی تشنج آفرینی را امتداد داد؛ فضای عمومی جامعه هم همین را می‌پسندد که ما در برابر خلاف‌های دیگران رفتار خلاف دیگری از خودمان بروز ندهیم و به تشنجات دامن نزنیم.
باقری لنکرانی خاطرنشان کرد: برخی از دولت انتقاد می‌کنند که چرا بر روی اصول پافشاری می‌کند و یک انتقاد دیگر این است که چرا دولت بر خلاف اصول اقدام کرده؛ انتقاد ما از دولت آنجایی است که رفتار دولت شبیه دولت سازندگی و از نوع تساهل و تسامح فرهنگی شده و با مفاسد اقتصادی آن‌گونه که باید و شاید برخورد نمی‌کند.
وی اظهار کرد: اتفاقی که در مجلس افتاد کسی که شروع کرد و کسی که ادامه داد و کسانی که با آن دامن زدند هر سه کار درستی انجام ندادند و این اقدام آنها گناهی بزرگ  است که باید از آن توبه کنند.
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اتفاقات حرم حضرت معصومه(س) در 22 بهمن، گفت:‌ اگر من جای کسانی بودم که در حرم حضرت معوصومه(س) پای سخنرانی رییس مجلس حضور داشتند، کفش و  مهر پرت نمی‌کردم؛ بنده با شعار انقلابی مخالف نیستم اما باید دقت کرد همیشه در تاریخ اتفاق افتاده، افرادی که مؤمن بوده و نیت خالص و درک درستی از مسائل داشته‌ یک راهبرد غلط را پیش گرفته و بهانه به دست دشمنان داده‌اند و این عمل آنها سبب شده کل مسیر مخدوش شود.
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب مسؤولان را به نکشاندن اختلافات به متن جامعه توصیه کردند، گفت: اقدامات اخیر مسؤولان نقطه ضعفی برای آنها است چون بی توجهی به امر رهبری کردند.
باقری لنکرانی افزود: اتفاق قم قلب رهبری را شاد نکرد و ما نباید کری کنیم که سبب کدورت فردی شود که حاضریم جان خود را برایش نثار کنیم./927/پ202/ج
ارسال نظرات