۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۵۶۷۱۳

مردم آذربایجان شرقی فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مردم استان آذربایجان شرقی فردا در آستانه سالروز قیام 29 بهمن ماه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و تجدید میثاق خواهند کرد.
رهبر معظم انقلاب ديدار با رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: صبح فردا اقشار مختلف مردم استان آذربایجان‌شرقی در آستانه قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار خواهند کرد.

 

وی با بیان این‌که این دیدار مطابق سال‌های گذشته و با پیگیری های آیت الله مجتهدشبستری و بنا بر صلاحدید رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: کاروان های میثاق با ولایت امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا تبریز را به سمت بیت رهبر معظم انقلاب اسلامی ترک خواهند کرد.

 

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه کاروان های اعزامی ادامه داد: کاروان های میثاق با ولایت نماز صبح فردا در کرج خواهند بود و پس از انسجام و نظم، از سوی پلیس راهور تهران بزرگ به سمت حسینیه امام خمینی(ره) تهران هدایت خواهند شد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این‌که این دیدار با هدف تجدیدبیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دیدار با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان روز شنبه مصادف با 28 ماه جاری انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به این‌که دیدار مردم ولایی و همیشه در صحنه آذربایجان با رهبر انقلاب تجدید بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و شهدای قیام خونین 29 بهمن تبریز است، گفت: اولویت شرکت در این دیدار با افرادی بوده که سال‌های گذشته توفیق حضور نداشته‌اند.

 

گفتنی است، قیام 29 بهمن سال 1356 به دنبال قیام خونین 19 دی مردم قم در تبریز صورت گرفت که سنت بزرگداشت چهلم شهدا را در سراسر کشور به راه انداخت تا در نهایت ختم به پیروی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 شد./935/پ202/س

 

ارسال نظرات