۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۵۶۷۱۹
امام جمعه نسیم شهر:

دشمنان بدانند مردم ایران همیشه در کنار انقلاب هستند

خبرگزاری‎رسا ـ امام جمعه نسیم شهر درخطبه‎های نماز جمعه این هفته خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران بدانند مردم کشور همیشه در کنار انقلاب هستند و حضورشان در22 بهمن فقط به عشق انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه نسيم شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاریرسا، حجت الاسلام احمد محسن زاده، امام جمعه نسیم شهر، در خطبههای نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: ما باید خود را با حق تطبیق دهیم و در محور الهی قرار بگیریم، مسؤولان هم باید به فکر مردم باشند به سبب این‌که یک کشور مطلوب نیاز به مسؤولانی با ایمان دارد.

وی افزود: امروزباید راه امام خمینی(ره) را که راه مستقیم است بپیماییم و یکی از شاخصهای اصلی دنیا،راه امام(ره) و شهداست و رفتن به سوی آن هم افتخار جهانیان است.

امام جمعه نسیم‌شهر ادامه داد: در این دنیا به فکر بررسی اعمال خود باشیم به سبب این‌که درسرای آخرت، هیچ کسی نمیتواند آتش جهنم را از خود دور کند.

وی افزود: مردم کشور در 22بهمن حماسه‌ای شیرین آفریدند و ما به نوبه خود از همه مردم و به ویژه بسیجیان و نیروهای نظامی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام محسن زاده عنوان کرد: در همه حالات زندگی، ولایت مداری را پیشه خود کنیم چون ولایت‌مداری هیچ‌گاه کهنه نمیشود و از بین نخواهد رفت.  

وی تصریح کرد: در زمان شاهنشاهی مردم آزاد نبودند و نمیتوانستند در اجتماعات حضور پیدا کنند اما امروز به لطف انقلاب اسلامی مردم به راحتی دراجتماعات حضور پیدا میکنند و در برابر دشمنان اسلام از کشور محافظت میکنند.

امام جمعه نسیم‌شهر خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران بدانند مردم کشور همیشه در کنار انقلاب هستند و حضورشان در22 بهمن فقط به عشق انقلاب اسلامی بود./957/پ202/ص

ارسال نظرات