۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۵۶۷۸۸

شماره جدید ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاهمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا چاپ و منتشر شد.
نداي رساي پنجاهم

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجاهمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حوزوی چاپ و منتشر شد.

گزارشی از راهپیمایی 22 بهمن در اهواز به همراه تصاویر، مشروح سخنان آیت الله موسوی جزایری در دیدار با اساتید، دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان، خبر مراسم بزرگداشت آیت الله مجتهدی بهبهانی دراهواز، راه اندازی اولین اداره شهرستان کارون و خبر افتتاح سرای روزنامه نگاران در خوزستان از مهم ترین مطالب درج شده در این شماره است.

در صفحه ویژه «گفت و گو» حجت الاسلام روح الله حسینیان تحلیل گر تاریخ سیاسی ایران به تحلیلی بر نقش روحانیت در تاریخ سیاسی ایران پرداخته است.

مشروح سخنان استاندار خوزستان در نشست خبری، اعزام 250 دانشجو به مناطق محروم استان خوزستان در قالب اردوهای جهادی، برگزاری دوره مرزبانی از مکتب اهل بیت علیهم السلام، اخبار نماز جمعه اهواز و دیگر شهرستان ها و خبر برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد صاحب الزمان علیه السلام با حضور آیت الله شفیعی از دیگر اخبار پنجاهمین شماره ندای رسا است.

«رمز گشایی تصاویر پهپاد آمریکایی RQ170»، «آغاز ثبت نام VPN قانونی از هفته آینده»، «رونمایی از مدل مهندسی ماهواره های مخابراتی ناهید و زهره»، «اجرای 5 هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری تا پایان سبرگزاری دوره وبلاگ نویسی قرآنی در اهواز» و «آغاز اجرای پروژه خدمات چند رسانه ای در کشور» مطالب صفحه علم و فناوری هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

پاسخ به یک شبهه، «معرفی کتاب مجموعه اعترافات فتنه 88 تدوین دکتر سلمان علوی نیک» و «خاطره ای از شهید علیرشا جانگران نژاد» از مطالبی است که در این شماره از هفته نامه ندای رسا به چشم می خورد.

قابل ذکر است، پنجاهمین شماره هفته نامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و با همکاری هیأت تحریریه در هشت صفحه چاپ و منتشر شده است./9464/پ202/س

ارسال نظرات