۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۶۸۰۸

تولید نرم‌افزار تربیت مربی ویژه مادران در قم

خبرگزاری رسا - مدیر مجتمع فرهنگی نور وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از تولید نرم‌افزار تربیت مربی ویژه مبلغان خبر داد.
حسن محمدي‌تبار، مدير مجتمع فرهنگي نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حسن محمدی‌تبار، مدیر مجتمع فرهنگی نور با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های مجتمع فرهنگی نور اظهار کرد: در این مجتمع علاوه بر ارائه خدمات مناسب رفاهی، برنامه‌هایی همچون نشست‌های فرهنگی، اعتقادی، مشاوره‌ای برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مجتمع فرهنگی نور قم به عنوان نخستین مجتمع فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور به منظور رشد و تعالی فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان تأسیس شده است.

مدیر مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: دارالقرآن الکریم، مهد شکوفه‌های قرآنی، کتابخانه، سینما، آمفی تئا‌تر و سالن تربیت بدنی از جمله امکانات این مجتمع بوده که به وسیله این امکانات خدمات مؤثری به مردم منطقه نیروگاه ارائه می‌‌شود.

وی عنوان داشت: سالن شهید آوینی با گنجایش 500 نفر برای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی احداث شده که ادارات مختلف از برنامه‌ها و همایش‌های آن استفاده می‌کنند.

محمدی‌تبار از تولید نرم‌افزار دوره تربیت مربی ویژه مبلغان خبر داد و افزود: مجموعه‌ سخنرانی‌های استاد تراشیون در این نرم‌افزار گردآوری شده که در این سخنرانی‌ها به مسائل تربیت مربی مادران می‌پردازد.

وی اظهار کرد: شیوه ارتباط‌‌گیری با مادران، راه‌های ایجاد محبوبیت در افراد، نکاتی درباره اصول و فنون مشاوره، رعایت نکاتی درباره جلسات مشاوره و بررسی اختلال بیش‌فعالی و پرخاشگری در کودکان از جمله مباحث مطرح شده در این نرم‌افزار است.

مدیر مجتمع فرهنگی نور تفکرات غلط زندگی قدیمی، ویژگی تربیت سنتی و مطلوب، مقایسه تربیت سنتی و مطلوب، مدل تربیتی صحیح، شاخصه‌های خانواده منطقی و تعریف تنبیه در تربیت را از دیگر موضوعات مطرح شده در این نرم‌افزار ذکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: نرم‌افزار دوره تربیت مربی مادران با تیراژ هزار عدد تولید و در سطح کشور توزیع شده است./907/د102/پ

ارسال نظرات