۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۶۸۳۳
حجت‌الاسلام ابوترابی:

بیانات رهبر انقلاب برای همگان راهگشا است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که انقلاب اسلامی در این سی و چهار سال همه تهدیدها را بدون استثنا به فرصت تبدیل کرده است،‌ گفت: جنگ تحمیلی،‌ فتنه‌ها، تحریم‌ها و مقاومت اسلامی در منطقه در سایه تهدیدهای دشمن بوجود آمده است.
 ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی شنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو، با اشاره به حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک آیینه شفاف و روشن بود که همه زیبایی‌های کشور را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشت.
وی با بیان این‌که فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حضور پر شور مردم ایران در 22 بهمن متجلی شد، ابراز کرد: توصیه ها و رهنمودهای رهبری در دیدار مردم آذربایجان کلید واژه و راهگشا برای همه است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به روایات، رهبری جامعه را شایسته کسی دانست که از همه تواناتر و در فهم دین و علم گوی سبقت را از دیگران ربوده باشد،‌ اظهار کرد: همه این موارد در چهره پیامبر اعظم(ص) و معصومان(ع) وجود دارد و در زمان غیبت نیز در چهره فقیه عادل، با تقوا و جامع الشرایط متبلور است.
حجت‌الاسلام ابوترابی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مقابل نظام سلطه مبتنی بر حکمت، استدلال و برهان سخن می‌گویند و نسبت به مردم با تواضع و بزرگواری رفتار می‌کنند و اینها همه از خصوصیات رهبر دینی و اسلامی است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود مردم را به حضور پر شور در 22 بهمن توصیه کردند و مردم نیز در این روز همچون بهمن بر سر دشمنان فرود آمدند و حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی وحدت ملی و همدلی مسؤولان را خواسته اساسی رهبر معظم انقلاب دانست و ابراز کرد: وحدت و انسجام داخلی نه تنها مشکلات داخل را حل می‌کند بلکه راهبردی اساسی برای انسجام اسلامی است.
حجت‌الاسلام ابوترابی ادامه داد: یکی از سیاست‌های جمهوری اسلامی وحدت جهان اسلام است و این امر در سایه وحدت و همدلی داخلی محقق می‌شود.
وی علت شکست‌های آمریکا در منطقه را وحدت جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت:‌ این وحدت ایران بود که اسرائیل غاصب و آمریکا را در برابر لبنان و غزه پیروز کرد و همین وحدت است که نگذاشته استکبار جهانی بر سوریه پیروز شود.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی تحریم‌های غرب علیه ایران را فرصتی برای رشد و بالندگی کشور خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این سی و چهار سال همه تهدیها را بدون استثنا به فرصت تبدیل کرده؛‌ جنگ تحمیلی،‌ فتنه‌ها، تحریم‌ها و مقاومت اسلامی در منطقه در سایه تهدیدهای دشمن بوجود آمده است.
حجت‌الاسلام ابوترابی ادامه داد: فرصت حضور پر شور ملت در 22 بهمن نیز در سایه تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی بوجود آمد.
وی در ادامه بر ضرورت وحدت در میان مسؤولان تأکید کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورها از وحدت حداکثری برخوردار است و این‌که در هزار منطقه از کشور راهپیمایی 22 بهمن بدون کمترین حادثه برگزار می‌شود نشانه وحدت و انسجام ملی است.
وی با بیان این‌که امروز جمهوری اسلامی به الگویی برای ملت‌ها تبدیل شده و نگاه‌های بین‌المللی به کشور ما فراوان است، گفت: همه باید مراقب باشیم و از رفتارهایی که مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد پرهیز کنیم.
حجت‌الاسلام ابوترابی با تأکید بر این‌که امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های علمی، نظامی و امنیتی در جهان تبدیل شده است، ابراز کرد: متأسفانه ما در مسائل اقتصادی ضعیف هستیم اما همه شرایط برای کشور مهیا است که خود را به قدرت برتر اقتصادی جهان تبدیل کند./927/پ202/ج
ارسال نظرات