۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۵۶۸۸۱
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تأکید ائمه جمعه استان قزوین بر تبعیت محض مسؤولان از رهنمودهای رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه قزوین امروز با صدور بیانیه ای بر تبعیت محض مسؤولان کشور از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تأکید کردند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین و ائمه جمعه استان امروز با صدور بیانیه ای از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند روز اخیر تقدیر و تشکر کردند.


امام جمعه قزوین در این بیانیه آورده است:
قال الله العظیم فی کتابه الحکیم: اطیعوالله واطیعوالرسول و اولی الامر منکم

 

پروردگار قادر متعال را با همه وجود شاکر و سپاسگزاریم که ملت بصیر و انقلابی ایران را از نعمت بی بدیل(ولایت) بهره مند و برخوردار ساخته تا در مواقع حساس و نگران کننده، همای رحمت خود را همچون چتری نجات بخش بر سر امت گسترده و صراط مستقیم را به ره جویان حقیقت نشان دهد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: بیانات بسیار راهگشا و رهمنودهای حکیمانه ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دیدار مردم شریف آذربایجان ابهامات را برطرف، شک و تردیدها را مرتفع و حجت را برهمگان تمام کرد.

 

اینجانبان با اعلام حمایت و پشتیبانی کامل از فرمایشات ارزشمند رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی چه در رابطه با موضوع مذاکره با آمریکا و چه در خصوص مسائل داخلی کشور و با قدردانی از حضور حماسی ملت رشید و سربلند ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال از مسؤولان محترم قوا انتظار داریم هدایت های مقام منیع رهبری را نصب العین خود قرار داده و با تأسی به اتحاد و یکپارچگی و همدلی و تفاهم، همه همت خویش را صرف حل مسائل و تنگناهای موجود به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شریف ایران نمایند.

 

از خداوند متعال طول عمر بابرکت رهبر فرزانه انقلاب و عزت و سربلندی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و توفیق خدمتگزاری صادقانه برای مسؤولان محترم را مسئلت داریم./950/پ203/ب

ارسال نظرات