۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۵۷۰۲۵

همایش جاذبه های اسلام و بیداری اسلامی در ساری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش جاذبه های اسلام و بیداری اسلامی امروز در ساری برگزار شد.
همایش جاذبه های اسلام و بیداری اسلامی در ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام  علی اکبر یزدانی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری امروز در همایش جاذبه های اسلام و بیداری اسلامی، به موج بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و با بیان این که ملت های آزاده دنیا به برکت انقلاب اسلامی ایران بیدار و هوشیار شده اند، گفت: امروز بسیاری از کشورهای جهان  ملت ایران را الگوی خود قرار می دهند.

 

وی بیداری اسلامی در خاورمیانه را نشأت گرفته از اندیشه های ناب امام راحل و آرمان های متعالی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز این اندیشه های ناب و تعالی بخش در جهان نهادینه شده است.

 

حجت الاسلام یزدانی با اشاره به این که نظام سلطه از تأثیرگذاری اندیشه های امام خمینی (ره) و آرمان های بلند انقلاب در جهان بسیار هراسان و نگران است، بیان داشت: مستکبران عالم تلاش می کنند با شیوه های مختلف مانع از جهانی شدن اندیشه های امام خمینی (ره) در جهان شوند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان این که غرب گفتمان امام راحل و آرمان های انقلاب را خطر بزرگی برای خوی استکباری خود می داند، تصریح کرد: غرب امروز به نفوذ ایران اسلامی در بسیاری از کشورهای جهان اذعان دارد.

 

وی با اشاره به این که اندیشه های غربی در برابر گفتمان متعالی امام راحل و انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارند، گفت: انقلاب اسلامی ایران اندیشه های غربی را به بن بست کشانده است.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی  34 سال است پرچم استکبار ستیزی را در جهان برافراشته نگه داشته است، خاطرنشان کرد: تلاش های نظام سلطه برای منزوی کردن ایران اسلامی در عرصه جهانی بی فایده است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ملت ایران را مردمی انقلابی و همیشه در صحنه توصیف کرد و ادامه داد: این مردم 34 سال است که در برابر همه توطئه ها و نقشه های غرب ایستادگی و مقاومت کرده و در این مسیر همواره در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب ثابت قدم بوده اند.

 

وی با بیان این که بیداری اسلامی پدیده ای است که در عرصه اندیشه و عمل، بخش عظیمی از پویش اندیشه اسلامی را به خود اختصاص داده است، گفت: هوشیاری ملت های مسلمان در برابر حکام دیکتاتور ودست نشانده موجب بیداری دیگر ملت های جهان شده است.

 

حجت الاسلام یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تبیین و ترویج جاذبه های علمی، عملی و اخلاقی اسلام برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان تأکید کرد و افزود: بهره مندی از این جاذبه ها می تواند انسان را سعادتمند کند./950/پ202/ب

ارسال نظرات