۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۵۷۲۰۵

امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشکده باقرالعلوم و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

خبرگزاری رسا - مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) از امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات خبر داد.
پژوهشکده باقرالعلوم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، سید روح الله دعایی، مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای از سوی حسین قشقایی، رییس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و یحیی طالبیان، رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات امضا و در آن مقرر شد در 9 محور این دو نهاد باهم همکاری داشته باشند.
 وی تأکید کرد: از محورهای این تفاهم نامه می توان به «اجرای طرح‌های تحقیقاتی و مطالعات مشترک در چارچوب مقررات پس از شناسایی موضوعات علمی و پژوهشی مورد نیاز اشاره کرد.
دعایی با اشاره به بندهای بعدی این تفاهم نامه گفت: «استفاده از توان علمی طرفین در ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقی پایان یافته دو طرف»، «برگزاری همایشهای علمی، نشست‌ها و کارگاه‌های پژوهشی و آموزشی مشترک، با هدف پیشبرد اهداف مشترک، مبادله گزارش، اسناد و مدارک و اطلاعات پژوهشی بین یکدیگر با هدف غنی‌سازی منابع اطلاعاتی یکدیگر از مفاد این قرارداد است.
مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم افزود: چاپ و انتشار مشترک آثار علمی و پژوهشی مرتبط در قالب کتاب، نرم افزار و امکان بهره‌مندی جامعه علمی کشور از دستاوردهای علمی یکدیگر و همکاری در ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و فناوری اطلاعات (پایگاه اینترنتی، کتابخانه تخصصی و...) جزء توافق صورت گرفته میان این دو مرکز پژوهشی بود.
 وی در پایان افزود: این تفاهم‌نامه به مدت دوسال اعتبار و در صورت تمایل طرفین تمدید خواهد شد./907/د102/ی
ارسال نظرات