۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۵۷۲۱۵
آیت الله موسوی جزایری:

مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای ملت ایران نخواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر این که مسؤولان با اختلافات بی جا و بی اساس رسانه های مختلف جهان غرب را خرسند کردند، مذاکره با آمریکا را بدون هیچ نفع و دستاوردی برای نظام و ملت ایران دانست.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در درس خارج اصول خود، با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم تبریز خاطرنشان کرد: برخی به خیال خام خود تصور می کنند، اگر مذاکره با آمریکا صورت پذیرد تحریم و فشار ها برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که پیشنهاد مذاکره با کشورمان ترفند و توطئه ای جدید است که از سوی استکبار جهانی طراحی شده، اظهار داشت: به یقین اندیشه آمریکا همان تفکر گذشته ای است که بر نظام پهلوی تحمیل می کرد.

وی با تأکید بر این که نظام سلطه به دنبال تسلیم کردن ملت ایران است، افزود: به یقین پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا دامی برای نظام اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش کشور ایران را الگوی همه کشور ها دانست و گفت: اگر مذاکره با آمریکا صورت گیرد و نظام سلطه به هدف شوم خود که تسلیم خواهد بود برسد به یقین دیگر مقاومتی در جهان نخواهد ماند.

آمریکا خواستار نابودی الگوی مقاومت است

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که آمریکا خواستار نابودی الگوی مقاومت و ایستادگی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگویی تمام معنا برای ملت های بیدار است.

وی با اشاره به این که آمریکا با تبلیغات گسترده خواهان جمع آوری رأی اعتماد برای رژیم صهیونیستی است، تأکید کرد: دولتمردان غربی شاهد جنایت های مختلف رژیم اسراییل هستند اما همچنان از این رژیم غاصب حمایت و پشتیبانی می کنند.

استاد برجسته درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: آمریکا توطئه های مختلفی علیه نظام اسلامی طراحی و اجرا کرده است که خوشبختانه با یاری خداوند متعال این توطئه های به در بسته برخورد می کنند.

مذاکره هیچ نفعی برای نظام و ملت نخواهد داشت

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که پیشنهاد مذاکره با کشورمان شعاری بیش نیست، گفت: به اعتقاد رهبر انقلاب اسلامی مذاکره با چنین کشوری که منطق ندارد بیهوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اختلافات اخیر میان قوا تأکید کرد: اختلافی که سوی برخی از سران قوا صورت گرفت سوژه به رسانه های غربی داد و سبب تضعیف نظام شد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که مسؤولان باید تقوا را رعایت کنند، خاطرنشان ساخت: پرهیز از هوای نفس سبب اعتلای نظام اسلامی می شود.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: در سرزمین های کفر دولتمردان اقدام به افشاگری های مختلف می کنند و متأسفانه این کار امروزه در کشورمان صورت می گیرد./9458/پ202/ج

ارسال نظرات