۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۵۷۲۴۳
امام جمعه موقت قزوین:

اندیشه نژادپرستانه صهیونیست‌ها زمینه‌ساز بحران‌های جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این که صهیونیست‌ها با افکار پلید به اختلاف میان در ادیان و مذاهب نیز دامن می زنند، گفت: افکار استکباری و نژاد‌پرستانه صهیونیست ها زمینه‌ساز بحران‌های جهانی شده است.
امام جمعه موقت قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین، امروز در جمع راهپیمایان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین که در اعتراض به کشتار شیعیان پاکستان برگزار شد، به تلاش صهیونیست ها در ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی اشاره کرد و گفت: جلوگیری از تشکیل امت واحده مهم ترین هدف دشمنان در کشورهای اسلامی است.

 

وی با بیان این که وحدت امت اسلامی مانع از تحقق اهداف شیطانی نظام سلطه می شود، افزود: صهیونیست ها وحدت مسلمانان را عامل نابودی خود می دانند و به همین دلیل تلاش می کنند زمینه تفرقه و کشتار مسلمانان را فراهم کنند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه قزوین با اشاره به این که صهیونیست ها با افکار پلید به اختلاف میان در ادیان و مذاهب نیز دامن می زنند، خاطرنشان کرد: افکار استکباری و نژاد پرستانه صهیونیست ها زمینه ساز بحران های جهانی شده است.

 

وی با اشاره مسلمان حقیقی همواره در مسیر قرآن و سیره اهل بیت پیامبر حرکت می‌کند و از هرگونه دشمنی پرهیز می کند، بیان داشت: کسانی که همواره بر طبل اختلاف می‌کوبند عنصر استکبار و صهیونیست ها هستند.

 

حجت الاسلام عابدینی با تأکید براین که راه حل اختلاف ها، جنگ و خونریزی، و قتل و جنایت نیست، تصریح کرد: اسلام دین منطق، آزادی و برادری است و امت اسلامی باید در سایه اسلام ناب با گفت و گو و تعامل مشکلات و برخی اختلاف سلیقه ها را حل کنند.

 

امام جمعه موقت، مراجعه به قرآن و سیره پیامبر اسلام را بهترین راه تقویت وحدت میان امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بهترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام وحدت و برادری است.

 

وی در ادامه سخنان خود رهبر معظم انقلاب اسلامی را پرچم دار وحدت در میان امت اسلامی دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت تقویت وحدت میان مسلمانان و دوری از هر گونه اختلاف و تفرقه تأکید می کنند و در مسأله وحدت میان شیعه و سنتی الگوی همگان هستند.

 

امام جمعه موقت قزوین، صهیونیست ها را ریشه همه کشتارهای مسلمانان معرفی کرد و خاطرنشان کرد: نسل‌کشی شیعیان در پاکستان و ایجاد اختلافات قومی در افغانستان، پاکستان، عراق، لبنان و سایر نقاط جهان،‌ نقشه‌ای است که از سوی صهیونیست‌ها دنبال می شود.

 

حجت الاسلام عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش وهابیت در کشتار مسلمانان اشاره کرد و با بیان این که وهابیت تنها ابزار نظام سلطه برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان امت اسلامی است، بیان داشت: افکار پوچ و توخالی فرقه وهابیت هیچ ارتباطی به امت اسلامی ندارد و این فرقه ها تنها در مسیر اهداف دشمنان گام بر می دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات