۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۵۷۲۸۹
در قم؛

مراسم بزرگداشت شهدای کویته پاکستان برگزار شد

خبرگزاری رسا _ مراسم بزرگداشت شهدای انفجار تروریستی کویته پاکستان، شب گذشته در مسجد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
کشتار شيعيان پاکستان

  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت بزرگداشت شهدای انفجار تروریستی کویته پاکستان، روز گذشته مراسمی در مسجد مدرسه علمیه امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

 

در این مراسم که با حضور علما و طلاب پاکستانی برگزار شد، حجت الاسلام شهامت، مدیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی العالمیه، به سخنرانی پرداخت.

 

حجت الاسلام شهامت خاطرنشان کرد که از گذشته دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‎اند و به این مساله در قرآن نیز اشارات فراوانی شده است.

 

وی افزود: تروریست‎هایی که دست به چنین اقداماتی می‎زنند پیرو هیچ کدام از مذاهب اسلامی نبوده و تفکرات آنان فرعونی است.

 

شبیر میثمی، مشاور ارشد رهبر شیعیان پاکستان و مدیر موسسه فرهنگی الزهراء پاکستان و سید شاهنشاه حسین نقوی، عضو شورای عالی نهضت جعفری پاکستان، از جمله شرکت‎کنندگان در این مراسم بودند.

 

نمایشگاهی از عکس‎های شهدای کویته و جنایات صورت گرفته توسط تروریست‎ها نیز در حاشیه این مراسم برپا بود.

 

گفتنی است، در حمله تروریستی سه روز پیش طالبان وھابی به یکی از مناطق شیعه نشین شهر کویته پاکستان صد و ده نفر کشته و صد و هشتاد نفر زخمی شدند.


در این حمله تروریستی 800 کیلو مواد منفجرہ بکار گرفته شدہ بود که گروہ ھای تروریستی آن را در داخل تانکر آب جا سازی کردہ و در یک تراکتور قرار دادہ بودند./990/پ202/ک

ارسال نظرات