۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۵۷۳۱۲
نظر حجت‌الاسلام آقاتهرانی درباره رییس جمهور آینده:

در ارتباط با خدا خالص، در ارتباط با ولایت تابع و در ارتباط با مردم صادق باشیم

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که اگر دوستان طلبه می‌خواهند مقام ولایت و امام زمان(عج) نزد مردم آبرومند باشند، باید اعمال خود را درست کنند گفت: آیت‌الله مصباح اصرار دارند که این شعار جا بیفتند و به‌ویژه به آن عمل شود که «در ارتباط با خدا خلوص، در ارتباط با مقام ولایت تبعیت و در ارتباط با مردم صداقت داشته باشید».
حجت‌الاسلام آقاتهراني

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تأکید بر ضرورت ولایت‌مداری و کارآمدی رییس جمهور آینده گفت: رییس جمهور آینده باید اهل کار و تلاش باشد و بر شهدا، اصول و شعارهای اولیه انقلاب اسلامی استقامت کند.

وی با اشاره به اهمیت داشتن طرح نو و برنامه‌محور بودن رییس جمهور آینده ابراز داشت: وی باید بتواند اقتصاد کشور را اصلاح کند و اگر خودش اقتصاددان نیست، از مشاوران قوی در این زمینه استفاده کند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر این‌که علما و طلاب باید در عمل، صالح باشند اظهار داشت: آیت‌الله مصباح اصرار دارند که این شعار جا بیفتند و به‌ویژه به آن عمل شود که « در ارتباط با خدا خلوص، در ارتباط با مقام ولایت تبعیت و در ارتباط با مردم صداقت داشته باشید».

 رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب عنوان داشت: سه اصل یادشده اصول خوبی است و اگر طلبه‌ها می‌خواهند مردم خوب شوند، ابتدا خودشان باید در عمل خوب شوند.

وی ادامه داد: یک عالم صالح در یک منطقه، آنجا را خوشبو می‌کند و برعکس؛ در روایت داریم که هرگاه عالم فاسد شود، دنیا فاسد می‌شود و نباید آنچه در دلش است، با آنچه بر زبانش است دوتا شود. همچنین مردم این‌ها را می‌فهمند و صداقت و خلوص را می‌بینند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی تأکید کرد: اگر دوستان طلبه می‌خواهند مقام ولایت و امام زمان(عج) نزد مردم آبرومند باشند، باید اعمال خود را درست کنند و در ارتباط با خدا خالص، در ارتباط با ولایت تابع و در ارتباط با مردم صادق باشند./956/ت302/ع

ارسال نظرات