۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۴۰۳

همایش استانی سیره نبوی در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش استانی شعر سیره نبوی در شهرستان درود استان لرستان برگزار می شود.
همایش استانی سیره نبوی در لرستان برگزار می شود

حجت الاسلام علی ارکبان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان از برگزاری سومین همایش استانی شعر سیره نبوی در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: همایش شعر سیره نبوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و انجمن ادبی حکیم ابولقاسم فردوسی دورود برگزار می شود.

حجت الاسلام ارکبان موضوع همایش را سیره و زندگی پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد و گفت: هنرمندان، شاعران و اهالی قلم می توانند آثار و اشعار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار هشتم اسفند ماه سال جاری است، خاطرنشان کرد: مکان دبیرخانه همایش شعر سیره نبوی، اداره ارشاد اسلامی شهرستان دورود است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: ترویج سیره پیامبر اکرم(ص) در جامعه، آشنایی بیش از پیش جوانان و نوجوانان با پیامبر اکرم(ص) از طریق زبان شعر و شناساندن و تبیین ابعاد زندگی پیامبر(ص) از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش به شمار می روند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود با بیان این که شاعران نباید آثار تکراری به دبیرخانه ارسال کنند، ابراز داشت: آثاری در بخش مسابقه شرکت داده می شوند که نو و بدیع باشند.

حجت الاسلام ارکبان به زمان و مکان برگزاری سومین همایش شعر سیره نبوی اشاره کرد و افزود: این همایش دهم اسفند ماه سال جاری در محل سینما کیهان دورود برگزار می شود./9464/ت302/ب

ارسال نظرات