۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۷۴۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

آرمان روحانیت در مقابل منافع مادی غرب قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که دشمن همواره در جهت خدشه‌دار کردن وجهه روحانیت اصیل شیعه حرکت کرده است، گفت: آرمان روحانیت در مقابل منافع مادی غرب قرار گرفته است.
روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع تعدادی از طلاب مدارس علمیه و ائمه جماعات زنجان با اشاره به این‌که امام راحل پیش از این خطر اسلام منهای روحانیت را گوشزد کرده بود، اظهار داشت: همانطور که آن رهبر فقید هشدار داده بودند، دشمنان به دنبال ترویج اسلام منهای سیاست و روحانیت است.

 

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: امام راحل فرمودند که تبلیغات علیه روحانیت دامنه دار است و این تبلیغات به این خاطر بوده که دشمنان می‌خواستند روحانیت را از مردم جدا کنند و در نهایت با تفرقه‌افکنی و عدم تحقق وحدت، به منافع خود در ممالک اسلامی و شیعی دست یابند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این‌که آرمان روحانیت در مقابل منافع مادی غرب قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز نیز توطئه های دشمنان در راستای جدایی افکنی میان مردم و روحانیت متمرکز شده است، چنانکه دشمنان تلاش دارند با خدشه‌دار کردن وجهه روحانیت اصیل شیعه خدمات این قشر فرهیخته و مجاهد را پایمال کنند.

 

وی یکی دیگر از توطئه های دشمنان را ترویج اسلام آمریکایی در کشور دانست و گفت: امام راحل هشدار دانند که اسلامِ منهای روحانیت، اسلام منهای محتوا است، استکبار جهانی به دنبال آن است که محتوای اسلام را با منافع مادی خود تعریف و تفسیر کند، اسلامی که بی تفاوت بوده و افرایط و تفریط را اصل خود می داند.

 

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه روحانیت اولین مخاطب پیامهای رهبر معظم انقلاب است، افزود: روحانیان نخستین مرجع ترویج رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده و از این رو میتوانند تأثیر ‌بسزایی در ترویج سبک زندگی صحیح و تحکیم بنیان خانواده داشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر این‌که خواست دشمنان در واقع اسلام منهای سیاست و روحانیت است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیوند عاطفی و ناگسستنی میان مردم و روحانیت تجلی یافته که اوج آن را در عشق و ارادت مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد هستیم.

 

وی ادامه داد: دشمنان به خاطر ترس از عدم دستیابی به نیات شوم و پلید خود در کشورهای اسلامی به دنبال تضعیف جایگاه روحانیت هستند، رسالت امروز روحانیت در مواجهه با چنین شرایطی تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه و رفع دغدغه‌ها و مطالبات رهبر انقلاب اسلامی است./9351/پ202/ب

ارسال نظرات