۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۴۶۲
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر:

جمهوری اسلامی الگوی مدیریت اسلامی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه اسلام ناب امروز به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی الگوی عینی مدیریت اسلامی در دنیا است.
نماينده ولي فقيه در سپاه قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، امروز در نشست بصیرتی حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، انقلاب اسلامی ایران طلیعه ای الهی دانست و با بیان این که نهضت بزرگ امام خمینی(ره) همه دنیا را متحول کرد، گفت: غرب پس از 34 از عمر با برکت این انقلاب عظیم همچنان در شوک نهضت امام راحل قرار دارد.

 

وی تلاش غرب برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بی‌فایده خواند و خاطرنشان کرد: مستکبران عالم باید بدانند که ملت ولایت مدار ایران اسلامی تا پای جان در مسیر آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری نظام خواهند ماند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه اسلام ناب امروز به کشوری مقتدر در دنیا مبدل شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی الگوی عینی مدیریت اسلامی در دنیا است.

 

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به این که نهضت امام راحل در حالی به پیروزی رسید که اسلام و ارزش‌های دینی کاملاً در کشور فراموش شده بود، بیان داشت: امام خمینی(ره) اسلام حقیقی را به متن زندگی فردی و اجتماعی ملت ایران بازگردانند.

 

وی با اشاره به این که غرب از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفت، خاطرنشان کرد: اما بصیرت و ولایت مداری ملت ایران مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شد.

 

حجت الاسلام رضوانی با بیان این که ملت ایران اسلامی در همه صحنه‌های این انقلاب ولایت مداری خود را به دنیا اثبات کردند، ادامه داد: مردم کشورمان بیش از سه دهه است که مسیر خود را انتخاب کردند و در این مسیر ثابت قدم هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین، 22 بهمن امسال را نماد اقتدار و عظمت ملت ایران در برابر استکبار دانست و تصریح کرد: ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که عاشق و دلداده انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را براندازی نظام دینی به کار گرفتند رسالت همگان به ویژه مسؤولان محافظت از انقلاب و دستاوردهای آن و زنده نگه داشتن گفتمان امام راحل(ره) و سیره مطهر شهدا است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در بخش دیگری از سخنان خود تشدید فشار و تحریم‌های اقتصادی دشمنان را بی‌اثر خواند و گفت: ملت ایران با بصیرت و استقامت همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند و فتنه اقتصادی دشمن را نیز با روحیه ایثار و استقامت مردمی پشت سر خواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام رضوانی وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و عبور از سختی‌ها دانست و افزود: سیاستمداران استکبار جهانی آخرین حربه خودشان را روی اهداف اقتصادی پیاده کرده‌اند تا بلکه بتواند مردم را از نظام جدا سازند.

 

وی همچنین تبیین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین رسالت طلاب و روحانیا ن برشمرد و افزود: دل‌های پاک مردم و به ویژه جوانان به سمت روحانیت است، از این رو مطلوب است که روحانیان در تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی، تبیین نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و شناخت دشمنان اسلام گام‌های مؤثری بردارند.

 

وی اضافه کرد: علمدار بودن نظام اسلامی سختی دارد که باید روحانیت به عنوان پرچمداران نظام، زمان و فرصت بیشتری را برای مردم بگذارند و حتی شده سختی‌های آن را به جان بخرند.

 

این مسؤول با بیان این که روحانیان که تریبون و منبرها در اختیارشان قرار دارد باید دشمنان و دشمنی آنان را برای مردم تبیین کنند، چرا که دشمنان در برابر ما ایستاده است، گفت: روحانیان باید روح امید و امیدواری را در مردم و به ویژه نسل امروز بدمند.

 

وی با تأکید بر تقویت سبک زندگی اسلامی در بین مردم به‌ویژه قناعت و اقتصاد مقاومتی از سوی روحانیان افزود: رهبر  چهار سال است که شعار راهبردی سال را موضوع اقتصادی مطرح می‌کنند که بیانگر اهمیت این موضوع در جامعه است که مردم و مسؤولان باید به آن توجه کنند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات