۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۵۷۵۲۷

دو خبر کوتاه از حوزه علمیه ارومیه

خبرگزاری رسا ـ دوره مقدماتی تحقیق ویژه طلاب ارومیه و دیدار مدیران حوزه علمیه نقده با مدیران حوزوی ارومیه از مهمترین اخبار کوتاه ارومیه است.
حجت الاسلام خان بابايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، دوره مقدماتی تحقیق ویژه طلاب و فضلای حوزه علمیه برادران امام خمینی(ره) ارومیه امروز برگزار شد.

 

این دوره با عنوان « روش تحقیق » به همت حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با حضور حجت الاسلام فتاحی، معاون پژوهشی و فرهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی به صورت کنفرانس ویدیویی در محل حوزه علمیه ارومیه برگزار شد.

 

گفتنی است، دوره آموزشی « روش تحقیق » مقدمه‌ای برای برگزاری کارگاه پژوهش و نویسندگی طلاب ارومیه است که به زودی با حضور و تدریس اساتید مجرب کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

دیدار مدیران حوزوی ارومیه و نقده

 

مدیر و معاونان حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده دیدار کرده و با روند آموزشی این مرکز علوم دینی آشنا شدند.

 

حجت السلام خان‌بابایی، مدیر حوزه علمیه ارومیه که به همراه معاونان خود از حوزه علمیه نقده بازدید کردند در نشستی به تبادل نظر و هم‌اندیشی در جهت تعامل هر چه بیشتر میان مدیران و طلاب این دو مرکز علوم دینی پرداخت.

 

همچنین حجت السلام منیری مدیر حوزه علمیه نقده و امام جمعه شهرستان محمدیار در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های جاری حوزه و فوق برنامه های این مرکز علوم دینی پرداخت./9353/پ202/ب

ارسال نظرات