۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۵۷۶۲۰
امام جمعه موقت شهرکرد:

مسؤولان نظرات خود را در چارچوب قانون مطرح کنند

خبرگزاری ـ حجت الاسلام فاطمی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان تأکید و تصریح کرد: اگر بحث و تبادل نظری بین مسؤولان وجود دارد باید در چارچوب قانون مطرح شود تا سبب هرج و مرج در کشور نشود.
حجت الاسلام فاطمي، امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری بهترین ابزار و وسیله برای رسیدن به قرب الهی است که به واسطه آن می‌توان از دام گناهان در امان ماند.

 

حجت الاسلام فاطمی با تسلیت سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، تصریح کرد: تبدیل شدن قم به یکی از بزرگ ترین مراکز جهان اسلام به برکت این بانوی گرامی است

 

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: پیشرفت ایران اسلامی باعث می شود نام شیعه در جهان طنین انداز شود؛ چرا که ایران مهم ترین مرکز تشیع جهان است.

 

وی با تأکید بر اجرای هرچه بهتر احکام و تعالیم اسلامی در کشور اظهار داشت: امروز ایران اسلامی افتخار آن را دارد که زیر پرچم اسلام و مذهب شیعه قرار گرفته و برهمین اساس ضروری است تا قدر این نعمت الهی را دانست و در اجرای هرچه بهتر احکام این دین مبین اهتمام ویژه‌ای به کار گیریم

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به تمدن کهن ایران، اظهار داشت: این تمدن کهن باید سبب شود تا ما بصیرت و جهان‌بینی خود را ارتقا دهیم و در مقابل حق و حقیقت تواضع کرده و غرور نداشته باشیم.

 

امام جمعه موقت شهرکرد به نزدیک شدن ایام عید نوروز اشاره کرد و گفت: باید در برپایی مراسم شادی و اعیاد، مسائل اخلاقی و اسلامی را رعایت کرد؛ چراکه در غیر این صورت مورد قهر خدا قرار می‌گیریم.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامی داشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی، افزود: این فیلسوف بزرگ اسلامی خدمات بسیاری به این مرز و بوم کرده و آثار بسیاری از خود به جای گذاشته است.

 

حجت الاسلام فاطمی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی مسؤولان تأکید و تصریح کرد: اگر بحث و تبادل نظری بین مسؤولان وجود دارد باید در چارچوب قانونی مطرح شود تا سبب هرج و مرج در کشور نشود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: همگان باید با وحدت و همراهی دست به دست هم دهیم تا مشکلات و مسائل اقتصادی کشور را برطرف کنیم.

 

امام جمعه موقت شهرکرد، سخنان گهربار رهبر انقلاب اسلامی خطاب به سران سه قوه را بسیار راهگشا دانست و تاکید کرد: وجود با برکت مقام معظم رهبری باعث می شود دشمنان ناامید و مایوس باشند.

 

حجت الاسلام فاطمی، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام اسلامی دانست و گفت: اگر ولی فقیه در قانون اساسی وجود نداشت کشور ثبات خود را از دست می داد و اوضاع نابسامان می‌شد./9457/پ202/س

ارسال نظرات