۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۵
کد خبر: ۱۵۷۶۲۷
سردار مسجدی:

حزب‌الله الگوی مقاومت، شهادت و پیروزی در مقابل دشمن است

خبرگزاری رسا ـ یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان این‌که امروز حزب‌الله با رهبری یک انسان وارسته و الهی از سلاله پاک پیامبراکرم(ص) و جوانان برومند مقاومت، مانند کوه و شمشیر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است گفت: حزب‌الله الگوی مقاومت، شهادت و پیروزی در مقابل دشمن است حرکت در مسیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری افتخار حزب‌الله است.
سردار مسجدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا سردار مسجدی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس شامگاه جمعه چهارم اسفندماه در یادوراه ذکر رضوان که به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت حاج عماد مغنیه و برادران شهیدش در حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد، اجر، رزق و روزی شهدا را برعهده خداوند دانست و گفت: شهدا با ارزش‌ترین سرمایه زندگیشان که جان و خون بود را تقدیم کردند و کسی که می‌تواند قدرشناس آنها بوده و رزق آنها را بدهد، خداوند است.

وی تجلیل و قدرشناسی از شهیدان را یکی از وظایف امروز دانست و بیان داشت: ما شهدای بسیاری را از قبل از انقلاب و در زمان جنگ برای ائتلای توحید و کلمه حق و اسلام در ایران، لبنان، فلسطین، افغانستان، و عراق داده‌ایم و شهید مغنیه یکی از آنها است.

سردار مسجدی عنوان داشت: در اولین جنگی که رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی به‌صورت مستقیم با حزب‌الله روبرو شد، این رژیم سرافکنده و شکست خورده، دست را مقابل عظمت حزب‌الله و جوانان بالا برد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس جنگ بیست و دو روزه را ادامه و پیامد جنگ سی و سه روزه ارزیابی کرد و ابراز داشت: در جنگ سوم که هشت روز طول کشید، طرفی که درخواست آتش بس و عقب نشینی می‌کند، رژیم صهیونیستی است که بی سابقه بوده است.

وی تأکید کرد: امروز حزب‌الله با رهبری یک انسان وارسته و الهی از سلاله پاک پیامبراکرم(ص) و جوانان برومند مقاومت، مانند کوه و شمشیر در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

سردار مسجدی با بیان این‌که امروز توسط حزب‌الله بین طوائف لبنان اعم از شیعه، سنی و مسیحی هم‌بستگی ایجاد کرده است و همه احساس مقاومت و هم‌گرایی دارند تصریح کرد: حزب‌الله الگوی مقاومت، شهادت و پیروزی در مقابل دشمن است حرکت در مسیر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری افتخار حزب‌الله است.  

این فرمانده دوران دفاع مقدس ارائه بینش سیاسی به مردم لبنان را یکی از اقدامات حزب‌الله دانست و ابراز داشت: امروز حزب‌الله فقط مورد علاقه شیعیان نیست بلکه همه طوایف به آن علاقه دارند.

وی همچنین حزب‌الله را ارئه کننده جنگ نامنظم و چریکی در مقابل ارتش کلاسیک رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و بیان داشت: سازمان‌های سیا و موساد برای شهادت، دستگیری و یا کسب اطلاعات از شهید عماد مغنیه میلیون‌ها دلار جایزه گذاشته بودند./956/پ202/ع

ارسال نظرات