۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۵۷۶۳۸
فردا؛

همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری رساـ مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب متأهل در شهرکرد خبر داد.
همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب شهرکرد برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از برگزاری همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب متأهل استان خبر داد و گفت: 350 نفر از طلاب جوان و متاهل این استان، فردا در مجتمع لاله شهرکرد گرد هم می آیند.

مدیر حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: مهم ترین اهداف این همایش، آشنا کردن طلاب جوان با مبانی زندگی، روشهای زندگی سالم و دینی و ارتقا مهارت های زندگی زوج های جوان با توجه به تعالیم دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: سخنران این همایش حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و اساتید مجرب حوزه علمیه قم هستند.

امام جمعه فرخشهر افزود: خانواده به عنوان مهم ترین کانون بشری، عنصر اساسی در تشکیل، پیشرفت و موفقیت یک جامعه و ملت است؛ از این رو سعادت هر جامعه ای منوط به نیک بختی خانواده های آن جامعه است و باید هرچه بیشتر در جهت نیل به سعادتمندی آن کوشید، که دست یابی به این مهم از راه شناسایی کامل عوامل تحکیم بنیان خانواده امکان پذیر است.

استاد حوزه علمیه شهرکرد در ادامه وجود عشق، مهر و محبت میان اعضای خانواده را از عوامل تحکیم بنیان خانواده دانست و با بیان این که انسان تشنه دوستی و محبت است، اظهار داشت:  انگیزه بسیاری از تلاش ها و زحمات طاقت فرسای زندگی، محبت است که وجود آن در خانواده، انسان را به فعالیت و کسب معاش مجبور می دارد./9457/ت302/ب

ارسال نظرات