۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۶۶۰

برنامه‌های این هفته حرم حضرت معصومه اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.
خادمان حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در این هفته، برنامه سخنرانی حرم مطهر همه روزه از ساعت 16 با حضور حجج اسلام  رضایی قمی و جوادی برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا گفت: در این برنامه، حجج اسلام اویسی، عرفان، ماندگاری، تراشیون، رفیعی، فرحزاد و مؤمنی به ایراد سخن می پردازند.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل این هفته از سوی هیأت جانبازان استان قم در روز سه شنبه، هشتم اسفند ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا، اظهار داشت: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه، دهم اسفند ماه، بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌‌شود.
وی افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، دهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرح‌زاد و مداحی حاج سید مهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره نیز در همین روز، ساعت 21:30 از سوی حجت‌الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم افزود: مراسم دعای پر فیض ندبه نیز صبح جمعه، یازدهم بهمن‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام و اویسی و مداحی محمد رضا عاصی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به قرائت زیارت آل یاسین این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سوی حجت‌الاسلام شهیدی در روز جمعه،‌ چهارم اسفند ماه،‌ یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: پس از قرائت زیارت آل یاسین، نشست پرسش و پاسخ مهدویت با حضور حجت‌الاسلام پور سید آقایی برگزار می‌‌شود.
مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح، از سوی حجت‌الاسلام محمد پور، اظهار داشت:‌ بیان احکام به همت حجت‌الاسلام ربانی، همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله حسینی بوشهری در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه خواهد شد./907/د102/ی
ارسال نظرات