۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۵۷۶۷۴
امام جمعه بناب:

رهنمودهای روشن و صریح رهبر انقلاب از سوی جریان‌های سیاسی تفسیر به رأی نشود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: متأسفانه برخی از جناح‌های سیاسی رهنمودهای روشن، واضح و صریح رهبر انقلاب را دست‌مایه امیال جناحی خود قرار می دهند، در حالی‌که که روی سخن ایشان با عموم مردم و مسؤولان است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری، امام جمعه بناب، امروز در جمع مسؤولان و مدیران این شهرستان با تأکید بر این‌که همه در برابر دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مسؤولیتی خطیر بر عهده داریم، اظهار داشت: باید به دور از نگرش جناحی، توصیه های پدرانه رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

 

وی با تأکید بر این‌که رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نباید تفسیر به رأی شود، تصریح کرد: متأسفانه برخی از جناح‌های سیاسی رهنمودهای روشن، واضح و صریح رهبر انقلاب را دست‌مایه امیال جناحی خود قرار می دهند، در حالی‌که که روی سخن ایشان با عموم مردم و مسؤولان است.

 

حجت الاسلام باقری بنابی غفلت از رهنمودهای رهبر انقلاب را موجب بروز آفت‌ها، بحران و انحراف‌های فکری، عقیدتی و بنیادی در نظام اسلامی دانست و گفت: اگر نگرش جناحی به رهنمودهای ولایت فقیه در جامعه جاری شود، توصیه های داهیانه ایشان مهجور خواهد ماند.

 

امام جمعه بناب با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان در آستانه انتخابات به دنبال سوژه های تخریبی علیه نظام اسلامی هستند و سرمایه کلانی برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور اختصاص داده اند، حفظ وحدت و انسجام میان مردم و مسؤولان اهمیتی مضاعف خواهد داشت.

 

وی با اشاره به توصیه های امام راحل و رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت وحدت میان اقشار مختلف مردم و رؤسای قوای سه گانه گفت: اگر امیال نفسانی را کنار بگذاریم و تقوا پیشه کنیم، به یقین وحدت به خودی خود حاصل خواهد شد، امیدواریم توصیه های رهبر انقلاب مبنی بر تقوا و صبر مسؤولان بیش از گذشته مایه تعالی نظام اسلامی شود.

 

تولیت حوزه های علمیه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح مسأله مذاکره از سوی آمریکا اظهار داشت: سران آمریکایی در حالی بار دیگر مسدۀه مذاکره را پیش می کشند که گویی فراموش کرده اند که خود عامل بسیاری از جنایت‌های غرب در کشورمان بوده اند.

 

 حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر این‌که رهبر انقلاب با بیان سخنان حکیمانه، اندیشه پلید آمریکا از مسأله مذاکره را افشا کردند، گفت: آمریکا با انواع حیله و ترفند قصد دارد بار دیگر ملت ایران را در دام استکباری خود گرفتار کند، شکی نیست که تمام اظهارات سران آمریکا دروغ بوده و هدف اصلی آنها فریب و کلاهبرداری است.

 

امام جمعه بناب در پایان با بیان این‌که ملت ایران هنوز جنایات آمریکا در سه دهه گذشته را فراموش نکرده‌اند، گفت: جنایات آمریکا با اهداف مذاکره منافات دارد، اگر مقامات غربی واقعا دنبال مذاکره هستند، چرا تحریم ها را افزایش دادند و یا مذاکره را با فضای تهدید مطرح می کنند، در چنین شرایطی مذاکره منطقی و عقلانی حاکم نخواهد بود./935/پ202/س

ارسال نظرات