۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۵۷۶۷۷
در رادیو معارف پخش می‌شود:

آموزش معارف اسلامی به زبان کودکانه

خبرگزاری رسا ـ کودکان انگلیسی زبان جهان اسلام در برنامه «کودکانه» کانال ندای اسلام رادیو معارف با معارف اسلامی آشنا می‌شوند.
آموزش معارف اسلامي به زبان كودكانه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، کانال ندای اسلام این رادیو با هدف آشناسازی کودکان انگلیسی زبان با مفاهیم معارفی به زبان ساده، برنامه «کودکانه Kids Corner» را روی آنتن می‌برد.
در قسمت‌های پیش روی این برنامه با حضور شیخ علی اظهر ارسطو مبلغ اسلامی از آمریکا و کودکان انگلیسی زبان همچون سمیه فاطمه از اسکاتلند، محمد حسنین علوی از کنیا و هاشم سید از آلمان به موضوعاتی از قبیل حقوق حیوانات در اسلام، روایاتی درباره نحوه برخورد با حیوانات، تشکر و سپاس از نعمت‌های خداوندی و مفاهیم تفسیری کوتاه برای کودکان پرداخته می‌شود.
این برنامه شامل بخش‌هایی جذاب برای کودکان همچون داستان، میان برنامه‌های متناسب، کلاس درس کودکان، قرائت قرآن و حدیث و ... است.
برنامه «کودکانه» به سردبیر تهیه کنندگی محمود انصاری شنبه‌ها از ساعت 10:15 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم کودکان معارف جو و شنوندگان انگلیسی زبان می‌شود.
برنامه‌های کانال ندای اسلام ضمن دریافت از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس) و پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی www.coiradio.com ، از طریق ماهواره badr5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 و ماهواره Express AM22 در مدار 53 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 12582 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 24000 عمودی و نرخ تصحیح اطلاعات 3/2 قابل دریافت است./9191/د102/ی
ارسال نظرات