۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۵۷۶۸۷

حضور مبلغان در حاشیه بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات

خبرگزاری رسا ـ حضور مبلغان حوزوی در جریان بازی فوتبال تراکتوسازی تبریز و الجزیره امارات مورد موافقت شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.
تبليغ طلاب در حاشيه ديدار تيم ملي فوتبال ايران و ازبکستان - ورزشگاه آزادي

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از پیگیری حضور تبلیغی روحانیان در بازی‌های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خبر داد و اظهار داشت: پیشنهاد حضور روحانیان و مبلغان دینی در ورزشگاه یادگار امام تبریز در شورای استانی حوزه مطرح شد که موافقت اعضا همراه بود.

 

وی با بیان این‌که این پیشنهاد در نشست مشترک ائمه جمعه و اعضای شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی مطرح شد، خاطرنشان کرد: حضور تبلیغی روحانیت در ورزشگاه یادگار امام با اقبال آیت الله مجتهدشبستری، رییس عالی حوزه های علمیه استان نیز همراه بود که به دنبال فراهم کردن مقدمات لازم برای تحقق این مسأله هستیم.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای با جناب آقای ششگلانی، رییس هیأت فوتبال استان در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان خواهیم داشت و پیرامون چگونگی حضور تبلیغی و معنوی روحانیان در ورزشگاه یادگار امام بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: پس از این جلسه معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان اقدام به اعزام روحانیان و مبلغان در جریان بازی‌های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد، می کند. اولین حضور روحانیان روز سه شنبه در جریان بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و الجزیره امارات خواهد بود.

 

امام جمعه جلفا یادآور شد: با توجه به موفقیت طرح حضور روحانیان در ورزشگاه آزادی تهران و در جریان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس و همچنین دیدار تیم ملی ایران و ازبکستان پیش بینی می شود، حضور تبلیغی روحانیان در ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام نیز می تواند منشاء برکات معنوی در کنار نشاط هواداران فوتبال تراکتورسازی باشد.

 

بنا بر این گزارش، علی اکبر پورجمشیدیان، عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز، 18 بهمن در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه بر حضور روحانیان و مبلغان دینی در جریان بازی‌های آسیایی این تیم در ورزشگاه یادگار امام تأکید کرد و گفت: چه اشکالی دارد، شخصیت های مذهبی شهر وقت بگذارند و در ورزشگاه‌ها حضور یابند و از فرصت تبلیغی ارزشمند در چنین فضاهایی استفاده کنند.

 

پورجمشیدیان افزود: روحانیان و شخصیت های دینی با حضور در استادیوم یادگار امام می توانند با برگزاری نمازهای جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی، پرسش و پاسخ مذهبی، تشکیل گروه‌های معرفتی در راستای ترویج مبانی ارزشمند دینی و ورزش پهلوانی یاری‌گر متولیان امور ورزشی استان باشند.

 

گفتنی است، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سه شنبه هفته جاری هشتم بهمن از ساعت 30/16 در جریان جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت./935/ت302/س

 

ارسال نظرات