۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۵۷۷۶۱
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

ملت با وجود تحریم و فشار همچون کوه پای انقلاب و ارزش ها ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تحریم های دشمنان را در عزم و اراده ملت در دفاع از ارزش ها و اصول بی تاثیر خواند و تاکید کرد: با همه توطئه ها، مشکلات و فشارها دشمنان مردم نشان دادند که سر سازش با آنها را نخواهند داشت.
حجت الاسلام محمد رضا آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته در جمع فرهنگیان استان، با بیان این که شهر مقدس قم کوفه صغیر است، گفت: باید مردم شهر مقدس قم مقدمات ظهور صاحب الزمان(عج) را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: شهر قم حرم اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب قم است و از این شهر مکتب ائمه(ع) به تمام جهان صادر می شود، این شهر مورد توجه و عنایت اهل بیت(ع) بود و هست.

این استاد حوزه تصریح کرد: باید اراده کنیم إن شاء الله پرچم انقلاب را به دست خود حضرت صاحب الامر(عج) برسانیم، در روایت آمده «فردی از قم قیام می کند و مردم را به حق دعوت می کند، کسانی دور او را می گیرند از نظر اراده همانند کوه محکم بوده و عزم آنها شکسته نمی شود».

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که شعله نور انقلاب اسلامی ایران در همه جایی جهان می تابد، خاطرنشان کرد: اگر در کشورهای دیگر برای نجات از استکبار اقداماتی صورت می گیرد از انقلاب ما نشأت گرفته است.

وی افزود: با همه توطئه ها، مشکلات و فشارها دشمنان مردم نشان دادند که سر سازش با آنها را نخواهند داشت و همانند کوه استقامت دارند و إن شاء الله تا زمانی که پرچم را به دست امام زمان(عج) داده نشود انقلاب نیز پابرجا است.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به این که باید انجمن های اسلامی و مداحان حواس شان را جمع کنند تا اشتباهی از آنها سر نزند، خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم دشمن دارد و تمام تلاش آن ها این است که چهره شهر را مخدوش کنند.

وی گفت: باید افراد و مسؤولان مواظب باشند و وجهه این شهر مقدس که خواست اهل بیت(ع) بوده را حفظ کرده و از اقداماتی که سبب ایجاد سوژه برای داخل  و خارج می شود دوری کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: برخی از اتفاقاتی که در شهر قم رخ می دهد خوب نیست، نباید مقام معظم رهبری نسبت به قم نگران باشند و از مردم قم که مایه انقلاب هستند رنجیده خاطر شوند.

وی در پایان گفت: رهبری در دیدار مردم قم در 19 دی ماه سال جاری از مردم این شهر تعریف و تمجید کردند اینها برای ما درس است باید کیان قم را حفظ کنیم و پرچم انقلاب را ان شاء الله به دست امام زمان(عج) بدهیم./993/پ202/ج

 

ارسال نظرات