۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۷۷۶۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

طرح انزوای نظام اسلامی از سوی غرب به بن بست رسیده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که دشمنان در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام ولایی هستند، تصریح کرد: نظامی که بر پایه ولایت مطلقه فقیه است بن بستی برای آن وجود نخواهد داشت.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ولایت فقیه سنگ‌‏بناى نظام جمهوری اسلامی است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است این اصل اساسى را خوب بشناسد و سپس بر مدار آن حرکت کند.

 

وی، تبعیت از ولایت مطلقه فقه را عامل سعادت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: اقتدار ایران اسلامی در بیش از سه دهه گذشته مرهون نقش آفرینی های ولایت و رهبری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با ولایت فقیه مشروعیت پیدا خواهد کرد، بیان داشت: ولایت فقیه یک رکن وابسته و اصیل انقلاب اسلامی است که به هیچ عنوان از هم جدا نیستند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با اشاره به این که اصول و فروع دین بدون ولایت پذیرفته نیست، خاطرنشان کرد: ولایت فقیه و رهبری به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های نظام اسلامی باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری های پیامبر گونه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به قدرتی بلامنازع در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است، بیان داشت: ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی امروز در مقابل نظام ولایی به زانو درآمده است، بیان داشت: نظام برپایه ولایت فقیه توانسته همه توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: بر همه مسؤولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اذعان دارند، افزود: امروز تضعیف جایگاه ولایت فقیه یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های دشمنان در این خصوص است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با تاکید براین که پایه های انقلاب و ولایت فقیه باید دغدغه همه ملت ایران بویژه مسؤولان نظام باشد، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید تبعیت محض از ولایت و رهبری را یک تکلیف مهم برای خود بدانند.

 

وی با بیان این که ملت ایران تا پای جان در تبعیت از ولایت فقیه ایستاده اند، گفت: حضور همیشه درصحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف سه دهه اخیر بیانگر اعتقاد راسخ این ملت به اصل ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمنان نظام در آستانه انتخابات در پی ناکارآمد جلوه دادن نظام ولایی هستند، تصریح کرد: نظامی که بر پایه ولایت مطلقه فقیه است بن بستی برای آن وجود نخواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، با بیان این که مردم، رهبری و باورهای اجتماعی سه ضلع مثلث قدرت اجتماعی را تشکیل می دهند، ادامه داد: امروز نظام اسلامی در سایه اسلام ناب و حقیقی به کشوری مقتدر در دنیا مبدل شده است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی ادامه داد: امروز حکومت ولایت فقیه به عنوان الگو در جهان مطرح است و در محافل سیاسی و علمی سراسر دنیا این شیوه از حکومت مطرح و آموزش داده می شود چراکه دین و خدا به عرصه زندگی انسان ها باز گشته است.

 

وی با تأکید براین که طرح انزوای نظام اسلامی از سوی غرب راه به جایی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز جمهوری اسلامی در همه دنیا زبانزد خاص و عام است و به حتم تلاش های نظام سلطه برای منزوی کردن این نظام ولایی به بن بست خواهد رسید./950/پ202/ب

ارسال نظرات