۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۵۷۷۶۹
نماینده مردم آمل در مجلس:

مردم از مسؤولان توقع خدمت صادقانه و بی منت دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریت است، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات به تحریم ها بر می گردد، اما بخش اصلی ضعف در مدیریت است که بیش ترین خسارات وارد به مردم به سبب لج بازی مسؤولان است که باید پرداخت شود.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم معارفه شهردار شهر امام زاده عبدالله(ع) آمل، با بیان این که بودجه کشور به دو بخش جاری و عمرانی تقسیم می شود، گفت: بودجه جاری صرف دادن حقوق کارمندان و امورات اداری و بودجه عمرانی به عنوان تملک دارایی می باشد که به عنوان سرمایه در کشور باقی می ماند.

 

وی با اشاره به این که بخش عمده بودجه سال 92 به دلیل تاخیر در پرداخت به موقع بودجه به پیمانکاران صرف خسارات به آنان می شود، بیان داشت: متاسفانه بخش اعظمی از بودجه کشور باید صرف پرداخت خسارت در این امر شود.

 

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر این که مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ضعف مدیریت است، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات به تحریم ها بر می گردد، اما بخش اصلی ضعف در مدیریت است که بیش ترین خسارات وارد به مردم به سبب لجبازی مسؤولان است که باید پرداخت شود.

 

یوسفیان ملا با بیان این که ارسال به موقع بودجه به مجلس از سوی دولت از جمله رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: ندادن لایحه بودجه سبب ورود خسارت به کشور می شود که رقم آن بسیار بالا است و متأسفانه چند ماه از این دستور می گذرد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با اشاره به این که دولت به بهانه ارز و دلار بودجه را به مجلس ارائه نداده است، گفت: اصل ارکان بودجه را نفت تشکیل می دهد و هیچ ربطی به ارز و دلار ندارد.

 

وی بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه و بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب عظیم هستند و مدیران در بخش های مختلف وظیفه دارند تنها در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی گام بردارند.

 

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل نیز در این مراسم با بیان این که امروز به برکت خون شهدا شاهد توسعه و پیشرفت در کشور هستیم، گفت: مردم در طول 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی جوانان خود را فدای این انقلاب کردند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی پایدار مانده و تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شود.

 

اکبرزاده با تاکید بر این که مسیر انقلاب در تفکر امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، بیان داشت: مردم به احزاب و اشخاص کاری ندارند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

 

فرماندار آمل با بیان این که مدیران باید شرایطی را فراهم کنند تا خدمت رسانی ارزنده ای به مردم صورت گیرد، گفت: اگر خدایی ناکرده نتوانیم در این موقعیت حساس در خدمت رسانی به مردم کاری انجام دهیم به یقین باید به آیندگان پاسخ گو باشیم./950/پ202/ج

ارسال نظرات