۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۵۷۷۸۰
با حضور آیت الله نورمفیدی؛

طلاب ممتاز حوزه علمیه امام خمینی گرگان تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ از طلاب ممتاز حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان تجلیل شد.
تجليل از طلاب حوزه علميه گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با حضور آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، معاونان و اساتید از طلاب ممتاز نیم سال اول مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان تقدیر شد.

 

امام جمعه گرگان در این مراسم با تقدیر از کادر علمی و مدیریتی و طلاب این مدرسه علمیه، به کوشش بر تحصیل و تهذیب در کنار یکدیگر تأکید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که علم فقه و دین واجب کفایی است، اظهار داشت: امروز تعداد روحانیان ما به اندازه کافی نیست و چندین هزار طلبه و روحانی برای تبلیغ دین مبین اسلام لازم است.

 

رییس شورای حوزه علمیه گلستان خاطرنشان کرد: طلاب باید به قرائت، تدبر و تأمل در قرآن کریم پرداخته و روزانه این کتاب آسمانی را مطالعه و ثواب آن را به امام زمان(عج) هدیه کنند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که امروز نقش طلاب و روحانیان بسیار سنگین تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال خدشه دار کردن ارزش های دینی هستند، حوزه و روحانیت باید با همه توان وارد میدان شده و از اسلام ناب و حقیقی حراست کنند.

 

حجت الاسلام ارشاد، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان  نیز در این مراسم با بیان این که 80 نفر از طلاب این حوزه به عنوان طلاب ممتاز شناخته شده اند، افزود: 20 نفر از این طلاب معدل بالای 19 دارند.


برگزاری نمایشگاه کتاب در مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، نمایشگاه کتاب و نرم افزار در مدرسه علمیه سفیران هدایت آزادشهر آغاز به کار کرده و تا دهم اسفند ماه علاقه مندان می توانند از ساعت 10 الی 18 بازدید به عمل بیاورند.

 

بر اساس این گزارش قابل ذکر است در این نمایشگاه کتاب ها با تحفیف 15 الی 25 درصدی ارائه می شود.

 

همچنین در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات گوناگون از قبیل کتب مذهبی، اعتقادی، تاریخی، احکام، اخلاقی و خانوادگی، اجتماعی، داستان و رمان، کودک و نوجوان وجود دارد.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی، فقهی، مجموعه آثارها با 20 درصد تخفیف ارائه می شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات