۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۷۷۸۴

پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی از آغاز پذیرش طلبه در مدارس علمیه خواهران استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
حجت الاسلام فخري، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور از ابتدای اسفند ماه جاری در مدارس علمیه استان آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس علمیه می توانند برای ثبت نام با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.whc.ir با دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و خرید کارت ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

این مسؤول اظهارداشت: در حال حاضر تعداد 800 طلبه در حوزه‌های علمیه خواهران در 10 مرکز حوزوی سراسر استان مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی در پنج سطح حوزوی هستند.

 

حجت الاسلام فخری، با اشاره به ظرفیت پذیرش نزدیک به 200 نفر از بانوان در مدارس علمیه خواهران برای سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: امسال حوزه علمیه خواهران شهرستانهای چایپاره و ماکو نیز برای اولین سال پذیرش خواهند داشت.

 

مدیر استانی حوزه‌های علمیه خواهران آذربایجان غربی، با اشاره به اهتمام مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان برای توسعه سرانه فضای حوزوی و دینی گفت: در همین راستا فاز اول حوزه علمیه خواهران ماکو و همچنین حوزه علمیه چایپاره امسال همزمان دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این مراکز با پذیرش طلبه از طریق آزمون ورودی سال جاری فعالیت رسمی آموزشی خود را آغاز می‌ کنند./936/ت302/ب

ارسال نظرات