۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۸۲۲

همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «تحکیم خانواده» ویژه خانواده طلاب استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با پیام نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.
همايش تحکيم خانواده ويژه طلاب در شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همایش تحکیم خانواده ویژه طلاب متأهل استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در مجتمع لاله شهرکرد و با پیام نماینده ولی فقیه در این استان و سخنرانی اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در بخشی از پیام حجت الاسلام والمسلمین نکونام به این همایش آمده است: همسران مؤمن و وفادار شما طلاب گرامی، به خوبی موقعیت شما را درک می کنند و سعی وافر خود را به کار می گیرند تا هم زندگی آسان بگذرد و هم طعم مناجات های شبانه و دعا و نیایش و تلاوت قرآن به خانه شیرینی وصف ناپذیر بخشد.

این پیام می افزاید: انس و محبت زوجین، احترام متقابل، پایبندی هر یک به وظایف، قناعت، پرهیز جدی از زرق و برق و لوازم زینتی و امثال آن و همچنین بی توقعی نسبت به یکدیگر به یقین صفای زندگی شما را چند برابر خواهد کرد و همه این ها را با استعانت از خداوند متعال کسب خواهید کرد.

حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه های علمیه استان نیز در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار رسا از حضور 350 نفر از طلاب جوان و متأهل استان در همایش خبر داد و گفت: مهم ترین اهداف این همایش، آشنا کردن طلاب جوان با مبانی زندگی، روشهای زندگی سالم و دینی و ارتقا مهارت های زندگی زوج های جوان با توجه به تعالیم دین مبین اسلام است.

گفتنی است، در حاشیه این همایش کلاسهای مشاوره ویژه زوج های جوان برگزار شد./9457/پ203/ب

ارسال نظرات