۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۵۷۸۵۸
امام جمعه شوشتر تأکید کرد؛

حراست مبلغان از باورهای اعتقادی مردم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر با تأکید بر این که باور و اعتقاد دینی مردم باید از سوی روحانیان سرافراز حفظ شود، ابراز داشت: در برهه کنونی هجمه های غیر اخلاقی و پلید دشمنان مانند سیلی خروشان در میان جوانان سرازیر شده است که هدفی جز گمراهی جوانان را دنبال نمی کنند.
امام جمعه شوشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، ظهر امروز در نشست رؤسای ادارت تبلیغات اسلامی خوزستان، به تبیین رسالت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: جایگاه و شأن سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها برای مردم بسیار قابل احترام است و این نهاد مهم ترین دستگاه اجرایی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با بیان این که در نظام اسلامی ایران دستگاه های فراوانی مشغول به انجام فعالیت های فرهنگی هستند، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تنها نهادی است که کارهای فرهنگی و دینی گسترده ای را در جامعه انجام می دهد و نتایج مثبت و فراگیر آن در جامعه قابل مشاهده است.

امام جمعه شوشتر با اشاره به فعالیت های فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: فعالیت ها و حرکت هایی که این نهاد در عرصه تبلیغ، فرهنگ و دین انجام می دهد گام برداشتن در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی و سربازی برای حضرت امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که در برهه کنونی باور دینی و اعتقادی مردم از سوی دشمنان مورد هجمه قرار گرفته است، تصریح کرد: برنامه های ماهواره ای، شبکه های مجازی و اجتماعی و اینترنت از جمله اقداماتی است که غرب از آنها در جهت خدشه وارد کردن به اعتقادات و باورهای دینی مردم استفاده می کند که باید با فعالیت های فرهنگی مؤثر جلودار این هجمه ها را گرفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوشتر با تأکید بر این که باور و اعتقاد دینی مردم باید از سوی روحانیان سرافراز حفظ شود، ابراز داشت: در برهه کنونی هجمه های غیر اخلاقی و پلید دشمنان مانند سیلی خروشان در میان جوانان سرازیر شده است که هدفی جزء گمراهی جوانان را دنبال نمی کنند؛ از این رو روحانیان باید در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند و جوانان و جامعه را از این هجمه ها حفظ کنند.

امام جمعه شوشتر با تأکید بر این که برای رفع نیازهای فرهنگی و دینی جوانان باید حرکتی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: نباید جوانان از نظر دینی و فرهنگی عقب بمانند و باید آنها را تأمین کنیم؛ چراکه دشمن همواره در کمین و از کمترین زمان جهت گمراهی و تبدیل رذائل اخلاقی به نخستین نیاز جوانان استفاده می کند.

حجت الاسلام سلیمانی رسالت اصلی فعالیت در سازمان تبلیغات اسلامی را قدم نهادن در مسیر انبیای الهی دانست و گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های فرهنگی و دینی مبارکی صورت پذیرفته است که این فعالیت ها در راستای اهداف بلند انبیای الهی و ادمه اطهار(ع) است./9461/پ202/س

ارسال نظرات