۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۵۷۸۶۴

سیاست های دوگانه آمریکا در قبال مردم سوریه

خبرگزاری رسا _ آمریکا در قبال حمله تورریستی به دمشق، سکوت اختیار کرده بود اما پس از حملات حلب، به تریبون شورشیان مسلح تبدیل شده و گستاخی های بسیاری را علیه دولت قانونی بشار اسد انجام داده است.
سياست هاي دوگانه آمريکا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری اعلام کرد: آمریکا حملات موشکی ارتش سوریه به حلب را محکوم کرده است.

بی بی سی در پی محکومیت این موضوع از سوی آمریکا گفت: موضع آمریکا در قبال حلب پس از آن اعلام شد که ائتلاف مخالفان دولت سوریه اعلام کرده بود در اعتراض به سکوت جامعه بین المللی، در گفتگو های واشنگتن شرکت نخواهد کرد.

سیاست های دوگانه دولت مردان آمریکایی در قبال مردم سوریه آنجا آشکار می شود که این کشور انفجار های هفته گذشته دمشق را نه تنها محکوم  نکرد، بلکه از تصویب قطعنامه علیه شورشیان مسلح سوریه در شورای امنیت سازمان ملل، جلوگیری نمود.

گفتنی است در انفجار های پنجشنبه گذشته در دمشق، دست کم 53 نفر کشته و بیش از 200 نفر مجروح شدند که شمار زیادی از آنان را کودکان و زنان تشکیل می دادند.

آمریکا در قبال حمله تروریستی به دمشق، سکوت اختیار کرده بود اما پس از حملات حلب، به تریبون شورشیان مسلح تبدیل شده و گستاخی های بسیاری را علیه دولت قانونی بشار اسد انجام داده است./9161/خ

 

ارسال نظرات