۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۵۷۹۶۳
آیت الله ممدوحی:

موضع ملت در مساله هسته ای مطابق با نظر رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری خواسته ملت ایران در بحث هسته ای را مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه دانست و خطاب به تیم مذاکره کننده ایران در آلماتی، گفت: باید بسیار محکم بر سر مبانی خود بایستیم و ذره ای کوتاه نیاییم.
آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور جدید مذاکرات ایران با گروه1+5 اظهار داشت: ما باید بسیار محکم بر مواضع خود بایستیم و ذره ای کوتاه نیاییم.


وی با تأکید بر این که نظر ملت ایران و مسؤولان نظام مطابق با نظر رهبر معظم انقلاب است، گفت: حرف ما همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ پیشنهادات و مواضع ایشان نیز کاملا واضح و روشن است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام مهمی برای غربی ها داشت و آنها باید آن را درک کنند، افزود: پیام ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن برگرفته از اندیشه های رهبر معظم انقلاب بود و بار دیگر ثابت کرد که موضع ما همان موضع ایشان است.


آیت الله ممدوحی با بیان این که غربی ها هیچ گاه به سوی ایران دست دوستی دراز نخواهند کرد، ابراز داشت: آنها تا زمانی که بدانند می توانند بر ما مسلط شوند از در دوستی وارد نخواهند شد اما اگر ما به نهایت قدرت دست پیدا کنیم و آنها به این نتیجه برسند که دیگر نمی توانند کاری از پیش ببرند آن گاه مجبور خواهند بود با ما بسازند و طرح دوستی بریزند.


وی با اشاره به گمانه زنی برخی از رسانه های غربی مبنی بر لغو بخش اندکی از تحریم ها در ازای کنار گذاشتن غنی سازی از سوی جمهوری اسلامی ایران، گفت: این حرف ها در موضع گیری ما تأثیری نخواهد داشت آنها چه تحریم کنند و چه تحریم نکنند ما راه خود را خواهیم رفت؛ آنها دانسته اند که تحریم ها اثری ندارد به همین دلیل چنین حرف هایی می زنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات