۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۵۷۹۶۸

اعضای ستاد انتخابات ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی منصوب شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب شدند.
انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رییس و اعضای ستاد انتخابات استان در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی، منصوب شدند.
 

احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی در این احکام، محمدعلی نصرتی، معاون سیاسی و امنیتی خود را با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در انتخابات خرداد 92 منصوب کرد.

 

وی همچنین ایوب حقیقی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی را به عنوان جانشین رییس و رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان منصوب کرد.

 

همچنین رسول مباشرجنت به عنوان رییس کمیته تدارکات و پشتیبانی، محمد سربخشیان به عنوان رییس کمیته فناوری، بهروز مهدوی به عنوان رییس کمیته آموزش و حسن حقیقیان به عنوان رییس کمیته حفاظت فیزیکی منصوب شدند.

 

بنا بر این گزارش، استاندار آذربایجان شرقی در عین حال، جواد آهنگری، علیرضا رجبی و جمشید صفیلوی قدیم را به ترتیب به عنوان روسای کمیته‌های اطلاع‌رسانی، اجرایی و حقوقی منصوب کرد./935/د102/ب

ارسال نظرات