۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۵۷۹۸۵

ساختمان شماره یک حوزه علمیه تبریز بازسازی شد

خبرگزرای رسا ـ معاون اجرایی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز از بازسازی ساختمان شماره یک و 120 حجره این مرکز علوم دینی خبر داد.
حوزه علميه حضرت ولي‌عصر(عج) تبريز حوزه علميه حضرت ولي‌عصر(عج) تبريز حوزه علميه حضرت ولي‌عصر(عج) تبريز

سیدعلی جوانمرد، معاون اجرایی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی در این مرکز علوم دینی پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری با پیگیری‌های مستمر آیت الله مجتهدشبستری، ریاست عالی حوزه های علمیه استان و همت مسؤولان مدرسه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز تعدادی از پروژه های عمرانی مدرسه به بهره برداری رسیده است.

 

وی با بیان این‌که تمامی فعالیت های عمرانی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) در سال جاری و با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: بازسازی ساختمان شماره یک مدرسه، بازسازی 120 حجره و بازسازی سرویس های بهداشتی و آشپزخانه های طبقات به تعداد 8 باب از جمله این فعالیت ها بوده است.

 

جوانمرد بلوکاژ، کف سازی و سنگ فرش کلیه سالن های ساختمان، بازسازی و تجهیز 15 باب کلاس درس، نوسازی موتورخانه ها، سیستم گرمایشی و تابلوهای برق و سیستم روشنایی، ساماندهی کتابخانه ساختمان شماره یک و راه اندازی درمانگاه مدرسه را از دیگر پروژه های عمرانی حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز عنوان کرد.

 

معاون اجرایی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز ادامه داد: نصب پنجره دوجداره در کلاس‌ها و سالن آموزشی، راه اندازی سایت کامپیوتری ویژه طلاب، احداث فروشگاه و نمایشگاه کتاب در محوطه مدرسه، بازسازی راه اتصال محوطه های شماره 1و2 (احداث پله سنگی مناسب و سطح شیب دار) و ترمیم بخشی از فضای سبز مدرسه نیز در سالجاری صورت گرفته است.

 

وی احداث اتاق ویژه برای مطالعه مطبوعات را از دیگر فعالیت های عمرانی حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز عنوان کرد و گفت: برای سال آینده پروژه هایی از جمله احداث چمن مصنوعی در پشت محوطه ساختمان و ایجاد کتابخانه استانی با مساعدت آیت الله مجتهدشبستری را در دستور کار قرار داده ایم./935/ت302/ب

ارسال نظرات