۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۵۸۰۵۴
در رادیو معارف بررسی شد؛

پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در عرصه آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ ظرفیت‌های همکاری دوجانبه رادیو معارف و آموزش و پرورش در آموزش مفاهیم دینی، بررسی شد.
نشست هم‌انديشي راديو معارف و آموزش و پرورش در پيگيري مطالبات رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، نشست بررسی ظرفیت‌های همکاری دوجانبه رادیو معارف و آموزش و پرورش در راستای اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب با حضور دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه و مدیر و جمعی از مدیران رادیو معارف برگزار شد.
در این نشست که با هدف شناخت ظرفیت‌های طرفین و بررسی راهبردهای هم‌افزایی ارتقاء سطح سواد معلمان کشور محقق شد، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف نقش و تاثیر آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ دینی در جامعه را بسیار با اهمیت دانست و بر استفاده از ظرفیت آموزشی معلمان در ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد.
مدیر رادیو معارف، این رادیو را آماده همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش در ارتقاء سطح سواد دینی فرهنگیان دانست و هدف اصلی از تحقق این‌گونه فعالیت را پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب در عرصه آموزش و پرورش و ارتباط آن با حوزه‌های علمیه اعلام کرد.
در ادامه، حجت‌الاسلام مجتبی ملکی، دبیر ستاد همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه با تاکید بر ظرفیت‌های بالای رسانه‌های جمعی به خصوص رادیو معارف در آموزش مفاهیم دینی و ترویج فرهنگ اسلامی در میان توده مردم، همکاری‌های دوجانبه رادیو معارف و آموزش و پروش را در راستای تحقق مهندسی فرهنگی کشور و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دانست.
در پایان این نشست، تصمیم بر ارتباط این دو نهاد با یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای رادیو معارف در انتقال و آموزش مفاهیم دینی به معلمان گرفته شد./9191/د102/پ
ارسال نظرات