۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۵۸۰۶۴

نشست مدیران عالی آستان مقدس قم در مرکز آفرینش‌های هنری برگزار شد

خبرگزاری رسا - نشست مدیران عالی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در مرکز آفرینش‌‌های هنری برگزار شد.
حرم حضرت معصومه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، صالح، مدیر مرکز آفرینش های هنری آستان مقدس قم در نشست مدیران عالی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که با حضور تولیت آستان در این مرکز برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و ارائه نرم‌‌افزارهای تولید شده از سوی این مرکز پرداخت.
وی گفت: مرکز آفرینش‌های هنری آستان مقدس از ابتدای سال 91 کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و از ابتدای شهریور‌‌ماه امسال، کارهای خود را به مرحله اجرا در آورده است.
وی اضافه کرد:‌ تولید محصولات فرهنگی، ‌ثبت سفارش کتب و تولید انبوه آن‌ها و همچنین تولید و توزیع نرم‌افزارهای دیجیتالی با موضوعات سخرانی اساتید، تصاویر سه بعدی از قسمت‌های مختلف حرم و ‌زیارت مجازی نمونه‌ای از اقدامات انجام شده در این مرکز است.
مدیر مرکزآفرینش‌های هنری آستان مقدس قم تصریح کرد:‌ در راستای گسترش فعالیت‌های این مرکز تدابیر و برنامه ریزی های دقیقی صورت گرفته است تا بر اساس آن بتوان با تعمیق بیشتر ارتباط با مخاطبان، آنها را عملیاتی کرد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در آستان مقدس قم در تأمین نیازهای زائران خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی این مرکز جذب مخاطب بیشتر و ارتباط دو سویه است که این مرکز با برنامه‌های توسعه‌ای خود به دنبال گسترش این تعاملات است.
صالح در پایان تأکید کرد: ‌شناسایی افراد متخصص در امور فرهنگی و هنری جهت ارتقا بخشیدن به محتوای این مرکز از نمونه‌ای از اهداف و چشم اندازهای مرکز است که تا کنون در این راستا، افرادی شناسایی شده‌اند.
گفتنی است در این نشست، احمد حاجی‌زاده، معاون اداری و مالی و حجج اسلام سید مصطفی حسینی، معاون فرهنگی و مهدی احمدی، مدیر مراکز فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به ایراد سخن پرداختند./907/د102/ی
ارسال نظرات