۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۱۵۸۱۱۳
امام جمعه قم:

تقویت و تجهیز امور فرهنگی از اصول مسلم اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم گفت: جذب و به کارگیری نیروی انسانی و تقویت امکانات لازم در امور فرهنگی از اصول مسلم ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی‌، امام جمعه قم صبح امروز در همایش مدیران عالی آستان مقدس قم که در مرکز آفرینش‌های هنری آستان برگزار شد، گفت:‌ جذب و به کارگیری نیروی انسانی و تقویت امکانات لازم در امور فرهنگی از اصول مسلم ادیان الهی و دین اسلام است.
وی افزود:‌ در مأموریتی که حضرت موسی(ع) از جانب خدواند دریافت کرد، خدواند به ایشان عصا و ید بیضا عطا کرد، در این شرایط این پیامبر، از خدواند نیروی انسانی کار آمد طلب کرد.
تولیت آستان مقدس تصریح کرد: ‌گاهی شناسایی افراد متخصص و متعهد جهت انجام کار از سوی خود ادارات انجام می‌شود که این کار غلطی حساب نمی‌شود، بلکه این کار در راستای پیشبرد سریع‌‌تر اهداف در نظر گرفته شده است.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: فعالیت در حرم مطهر با کارهای دیگر فرق دارد، چرا که اینجا کار در عرصه ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) و معارف دینی و فرهنگی است که دغدغه اصلی هر مسلمان است.
وی با اشاره به اهمیت امور فرهنگی افزود: آستان مقدس قم باید در خدمت امور فرهنگی باشد، چون هدف اصلی تولیت آستان مقدس کار فرهنگی و دینی است و این بارگاه حضرت معصومه(س) برای امور معنوی و فرهنگی بنا شده است./907/د102/پ
ارسال نظرات