۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۵۸۱۸۹
با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی؛

نرم افزار چندرسانه ای خانواده ایرانی تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار چندرسانه ای خانواده ایرانی با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی تولید شد.
نرم‌افزار چندرسانه‌اي خانواده ايراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نرم افزار چندرسانه ای خانواده ایرانی با هدف تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی با زبانی نو و در محیطی دوستانه و به همت مؤسسه آسمانه در فضای مجازی منتشر شد.
در این نرم افزار ، احادیث اسلامی مرتبط با سبک زندگی، امروزی شده اند و با استفاده از بازیگران تئاتر سعی شده بسیاری از مسائل مفهومی دینی قالب تصویری پیدا کنند.
محتوای جذاب ویژه هر یک از اعضای خانواده با نگاه ویژه به نیازهای شخصی و جایگاه فرد خانواده و نحوی ارتباط با سایر اعضاء خانواده و ارائه راهکارهای عملی در پیش آمدها با نگاه ویژه به منابع اسلامی و احادیث و روایات از بخش های اصلی نرم افزار به شمار می رود.
هر یک از افراد خانواده در بخش ویژه خود در نرم افزار می‌تواند ساعت‌ها اوقات فراغتی سرشار از نشاط داشته باشد، علاوه بر آن از دهها مطالب آموزشی بهرمند شود.
پدر خانواده، مادر خانواده، فرزندان خانواده، گردشگری ایرانی، گنجینه ایرانی و پرونده ویژه بخشی از عناوین نرم افزار چندرسانه ای خانواده ایرانی است که بخش «پدر خانواده» شامل مطالبی همچون سبک زندگی، تلنگر، صندوقچه خاطرات، تعمیرکارخانه و کارگاه مجازی و بخش «مادر خانواده» در بردارنده مطالبی همچون سبک زندگی، تلنگر، صندوقچه خاطرات، آشپزخانه و کارگاه مجازی است.
در بخش «فرزندان خانواده» این نرم‌افزار هم موضوعاتی همچون سبک زندگی، تلنگر، دانستنیهای آفرینش، فقط پسران 20+، فقط دختران 20+ و  بازی و سرگرمی به چشم می‌خورد.
پیش از سفر، راهنمای گام به گام گردشگری، ایرانگردی و ثبت خاطره‌های سفر از عناوین بخش «گردشگری ایرانی» و مطالبی همچون  یادش به خیر قدیما، آداب دور هم بودن و بازی‌های میهمانی در بخش «گنجینه ایرانی» آمده است.
موضوع عیدانه در بخش «پرونده ویژه» این نرم‌افزار و موضوعات تلنگر، صندوقچه خاطرات و کارگاه مجازی در بخش‌های سبک زندگی، برای هر یک از اعضای خانواده به صورت اختصاصی دارای مطالبی خاص و جذاب است.
شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این محصول به پایگاه اینترنتی www.monasebat.com مراجعه کنند./907/د102/ن
ارسال نظرات