۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۵۸۲۴۲
حجت الاسلام قوامی:

هدف آمریکا از طرح مذاکره ایجاد تفرقه قبل از انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی با اشاره به این که شیطان بزرگ هرگز کاری را به مصلحت اسلام انجام نمی دهد، گفت: هدف از طرح شعار مذاکره با آمریکا ایجاد تفرقه در قبل از انتخابات و ایجاد دو قطب طرفداران و مخالفان مذاکره با آمریکا در کشور است.
حجت‌الاسلام صمصام‌الدين قوامي، رييس موسسه تخصصي فقهي مديريت اسلامي

حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا، با اشاره به این که شیطان بزرگ هرگز کاری را به مصلحت اسلام انجام نمی دهد، گفت: هدف از طرح شعار مذاکره با آمریکا ایجاد تفرقه قبل از انتخابات و ایجاد دو قطب طرفداران و مخالفان مذاکره با آمریکا در کشور است.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمن پس از ایجاد اختلاف در بحث مذاکره با آمریکا به دنبال پیروزی کاندیدای طرفدار مذاکره با آمریکا در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ایران است.

حجت الاسلام قوامی با اشاره به استیصال آمریکا در عراق، افغانستان و آمریکای جنوبی و تنفر ایجاد شده از آمریکا در این کشورها، گفت: آمریکا پس از پوسیدگی اقتصادی خود به دنبال تدارک و رسیدگی به درون نظام خود است.

وی افزود: جنگ های آمریکا در دو دهه‌ی اخیر ثمره ای جز بیدای اسلامی در جهان اسلام و تقویت انقلاب اسلامی ایران نداشته است.

حجت الاسلام قوامی با بیان این مطلب که آمریکا دیگر ظرفیت جنگی ندارد و هنوز در مقابل جمهوری اسلامی تسلیم نشده است، ابراز داشت: آمریکا پس از اتمام ظرفیت جنگی خود به دنبال گفت و‌گو، تزویر و نفاق است.

وی ادامه داد: دشمن با رصد فضای اقتصادی کشور به دنبال القای این تفکر است که حل شدن مشکلات اقتصادی تنها با مذاکره با آمریکا میسر است.

حجت الاسلام قوامی با اشاره به این که دشمن پس از ایجاد اختلاف به دنبال رویارویی مردم با نظام است، اظهار داشت: دشمن واقعا مردم ایران را نشناخته است.

وی با اشاره به تدین مردم ایران و دفاع همه جانبه آنان از ارزش های دینی و انقلابی، ادامه داد: مردم ایران به هر چه به نفع دین شان باشد تمایل دارند.

حجت الاسلام قوامی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان شعله کشیده است و دشمن هرگز توان خاموش کردن این نور تابناک ندارد. /929/ت302/ج

 

ارسال نظرات