۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۸۲۵۷
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران:

جشنواره قرآنی حوزه‌ علمیه خواهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: جشنواره سراسری قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران 17 اسفندماه با حضور 250 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات، در قم برگزار می‌شود.
جشنواره قرآني
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، خانم ناصح مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه امسال هفتمین دوره مسابقات قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود، گفت: جشنواره سراسری قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران 17 اسفندماه با حضور 250 نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات، در قم برگزار می‌شود و همزمان با مراسم اختتامیه این جشنواره، شاهد برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی نیز خواهیم بود.
وی رشته‌های مختلف این مسابقات را شامل ترجمه و مفاهیم، تفسیرموضوعی، حفظ موضوعی قرآن و روایات، حفظ ترتیبی همراه با ترجمه و قرائت برشمرد و ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار خواهد شد.
مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه این مسابقات در سه مرحله مدرسه‌ای، استانی و کشوری اجرا می‌شود، تصریح کرد: پس از شرکت 7هزار و 920 نفر از 231 مدرسه در مرحله مدرسه ای مسابقات، 938 نفر با کسب 85 درصد امتیاز مرحله مدرسه ای، به مرحله استانی راه پیدا کردند و با توجه به ظرفیت جشنواره، 179 نفر (حدوداً از هر رشته 40 نفر) در مرحله کشوری این مسابقات به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان کشوری در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره، تعداد 80 اثر شامل «مقاله، آثار ادبی و هنری» دریافت کرد که هم‌زمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن کریم، از نفرات برتر مقاله‌نویسی، خلق آثار هنری و ادبی نیز تقدیر می‌شود./9191/د102/پ
ارسال نظرات