۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۵۸۴۳۶
سخنگوی سازمان اوقاف خبر داد:

وقف سه و نیم میلیارد تومانی در اثر برنامه‌های رسانه‌ای هفته وقف

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اهمیت و ارزش تلاش برای اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی نسبت به آثار و برکات وقف و فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان از وقف سه و نیم میلیارد تومانی در اثر برنامه‌های رسانه‌ای هفته وقف خبر داد.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن ربیعی، مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع اعضای شورای سیاست گذاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف با بیان اهمیت و ارزش تلاش برای اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی نسبت به آثار و برکات وقف و فعالیت‌ها و دستاوردهای این سازمان خواستار ارتقاء کیفی سطح فعالیت روابط عمومی در سال 92 شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه تبیین و ترویج فرهنگ وقف درسطح رسانه‌ها به ویژه در هفته وقف امسال گفت: با همه تلاش‌هایی که در زمینه اطلاع رسانی آثار و برکات وخدمات وقف صورت می‌گیرد و با وجود حجم گسترده فعالیت‌ها در عین حال بسیاری از فعالیت‌ها و دستاوردهای همکاران در سطوح مختلف اوقاف اطلاع رسانی نشده و به آگاهی مردم عزیز نرسیده است.
ربیعی با بیان اهمیت فعالیت‌های رسانه ای در ترویج وقف، به وقف 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی یک واقف شمیراناتی در هفته وقف امسال اشاره کرد و افزود : این واقف تحت تأثیر برنامه‌های رسانه‌ای هفته وقف امسال مبادرت به انجام این وقف نموده است که نشان دهنده اهمیت و جایگاه تأثیرگذار رسانه در جریان سازی و هدایت افکار عمومی است.
وی با ضروری خواندن تولید مداوم اخبار گفت: روابط عمومی استانهایی که ازظرفیت موقوفات و بقاع بیشتری برخودار هستند باید در زمینه تهیه و تولید و بازتاب اخبار به رسانه‌های جمعی، سوژه یابی، سوژه پروری و غنی سازی پایگاه اطلاع رسانی تلاش مضاعفی را در سال آینده به خرج دهند.
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ضرورت ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی ادارات اوقاف افزود: یکی از اولویت‌های سال آینده گزارش گیری و گزارش دهی مستمر از آثار، برکات و خدمات وقف به مردم واصحاب وقف و آگاه سازی افکار عمومی از دستاوردهای اوقاف در بخش‌ها وسطوح مختلف است./959/د102/ص

 

ارسال نظرات