۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۵۸۴۵۳
مدیرکل اوقاف استان قم:

امنیت اعتقادی و اجتماعی، ثمره حضور امام‌زادگان در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: امنیت اعتقادی و اجتماعی، ثمره حضور امام‌زادگان در جامعه است.
حجت‌الاسلام شوزب شيري، مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام شوزب شیری در نشست تخصصی هیأت امنا، ائمه جماعات، مسؤولان فرهنگی و خادمان آستان مقدس امام‌زادگان استان قم که در آستان مقدس امام‌زاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست، توجه به درخواست‌ها و وظایف متقابل اداره کل اوقاف و امور خیریه و خادمان و فعالان آستان مقدس امام‌زادگان است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تشکیل معاونت هماهنگی امور زائران در استانداری قم، خاطر نشان کرد: تشکیل این معاونت گواهی بر تلاش‌های مسؤولان سطح استان در راستای خدمت‌رسانی برتر به زائران آستان مقدس امام‌زادگان استان قم است و این امر بدون شک، تحولی عظیم در این عرصه را ایجاد خواهد کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه رویکرد فعالیت‌ها باید رویکرد فرهنگی باشد، اعلام کرد: مهم‌ترین اولویت در عرصه فعالیت در آستان مقدس امام‌زادگان، باید فعالیت‌های فرهنگی باشد تا گامی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تبدیل آستان مقدس امام‌زادگان به قطب‌های فرهنگی جامعه تلاش کرد.
وی در پایان سخنان خود افزود: امنیت اعتقادی و امنیت اجتماعی از جمله ثمرات حضور امام‌زادگان در مناطق مختلف است و همین امر نیز باید سبب شود تا زائران آرامش در جوار آستان مقدس امام‌زادگان را لمس کنند و این امر نیازمند تلاش جدی همه مسؤولان است./9191/د102/پ
ارسال نظرات