۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۵۸۴۶۳

ترس صهیونیست ها از برملا شدن حقیقت

خبرگزاری رسا _ به نظر می رسد اسرائیل از بیم مشخص شدن متهم اصلی پرونده آمیا( مرکز یهودیان در پایتخت آرژانتین) با تشکیل کمیته حقیقت یاب مخالفت کرده است.
اسراييل

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری به تحلیل و بررسی رای مثبت مجلس آرژانتین به تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی انفجار مرکز یهودیان بوینس آیرس پرداخت.


بی بی سی در این خصوص گفت: طرح تشکیل این کمیته، با مخالفت خانواده های قربانیان و برخی از نمایندگان پارلمان همراه بوده است.


گفتنی است به نظر می رسد مخالفت خانواده قربانیان و برخی از نمایندگان پارلمان، و در راس آنها رژیم صهیونیستی، به این دلیل باشد که همواره آنها بدون ارائه دلیل و مدرک ایران را متهم اصلی این پرونده عنوان می کرده اند و به همین بهانه همیشه کشورمان را به حمایت از تروریسم متهم کردند و حال با تشکیل گروه حقیقت یاب مشترک و پیداشدن متهم اصلی، دیگر نمی توانند علیه کشومان دسیسه سازی کنند و تیرهایشان به سنگ خواهد خورد.


دولت آرژانتین نیز ضمن رد ادعاهای رژیم صهیونیستی، تشکیل این پرونده را راهی برای روشن شدن حقیقت خوانده است.

 

در انفجار سال 1994 مرکز یهودیان آمیا در پایتخت آرژانتین، ده‌ها نفر کشته شدند. مقامات آرژانتین شماری از مقامات وقت ایران را به دخالت در این حادثه متهم کردند که با تکذیب قاطع ایران روبه رو شد./9161/خ

ارسال نظرات