۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۵۸۴۹۱
رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن توطئه خود را در حوزه اقتصاد و فرهنگ متمرکز کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دشمن سیاست‌های خود را در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی متمرکز کرده است، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و مانند آن راهکار امروزی دشمن است.
سردار شادماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی شادمانی، رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، پنج‌شنبه عصر در یادواره شهدای روحانی همدانی که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: امروز بهترین روش زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا  و ترسیم مسیری که آنان طی کردند برای جامعه و سایر قشرهای مردم است.
وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده ویژه قرن است، اگر لیبرالیسم و کمونیسم تلاش می‌کرد که رهبری جهان را به عهده بگیرد، انقلاب اسلامی به میدان آمد تا اسلام رهبری مردم را بر عهده بگیرد.
رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که انقلاب اسلامی نعمت بسیار بزرگی است، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی از نعمت و عنصر مترقی ولی فقیه و مردمی مجاهد برخوردار است، رهبر انقلاب در جایی مردم را به عنوان ستون فقرات مستحکم انقلاب اسلامی معرفی کردند.
وی ادامه داد: مردم مؤمن و ولایت‌مدار ستون فقرات انقلاب اسلامی هستند، زیرا آنان در دانشگاه حضرت امام(ره)، علما و مراجع درس خواندند، محتوای دروس آنان دین و احکام دین و قانون اساسی و حاصل آن وجود شهدایی دفاع مقدس بود.
سردار شادمانی با اشاره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: تربیت‌شده‌های دانشگاه امام خمینی(ره) مجاهدت‌هایی از خود نشان دادند که انسان در برابر آن شگفت‌زده می‌شود و جهاد را به ترسیم کشیدند.
وی ابراز داشت: حاصل این مجاهدت‌ها سربلندی جمهوری اسلامی شد، جمهوری اسلامی با کمترین امکانات بر دنیای تا بن دندان مسلح غلبه پیدا کرد، اگر دشمن غلبه پیدا می‌کرد و ما در شرایط افغانستان و عراق امروز قرار می‌گرفتیم از ما چیزی باقی نمی‌ماند.
رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که به همت مردان حماسه‌آفرین امنیت و آسایش به این کشور بازگشت، بیان داشت: رزمندگان با جانفشانی مناطق اشغال شده از سوی عراق را پس گرفتند، ایثارگری، شهادت، حماسه‌آفرینی نعمتی الهی است که نباید از آن غافل بود.
وی ادامه داد:‌ اکنون دشمن نیز در مرزها حضور دارد، اما ماشین جنگی دشمن پنچر شده و اراده از دشمن سلب شده است، زیرا می‌داند اراده مردم در چه جایگاهی قرار دارد.
سردار شادمانی با اشاره به این‌که اسرائیل اکنون در معرض موشک‌های امت اسلامی ایران قرار دارد، خاطرنشان کرد: اسرائیل می‌داند اگر دست از پا خطا کند، هزاران گلوله بر پایگاه‌های آسیب‌پذیر آنان وارد خواهد شد.
وی گفت: اگر رهبر معظم انقلاب دستور دهد، هزاران گلوله بر اسرائیل فرود می‌آید، این امر سبب سلب اراده دشمن شده در امر جنگی شده است، در این 34 سال انقلاب دشمن با حمله، جنگ فرهنگی، تهاجم امنیتی و تهاجم اقتصادی پیش آمده است.
رییس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ابراز کرد: امروز دشمن سیاست‌های خود را در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی متمرکز کرده است، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی، جنگ نرم و مانند آن راهکار امروزین دشمن است، علما و مراجع فرماندهان جنگ نرم هستند.
وی گفت: بی‌حیایی، بی‌غیرتی، وازدگی و بی‌مسؤولیتی در برخی دیده می‌شود و اگر دشمن بتواند کار خود را پیش ببرد و به هدف خود در جنگ نرم دست یابد، این نظام ضعیف خواهد شد و دشمن دست به تهاجم نظامی می‌زند.
سردار شادمانی ادامه داد: امروز مردم از نظر اقتصادی در مضیقه هستند، علما در عرصه تهاجم اقتصادی باید وظیفه خود را عمل کنند، اگر علما به میدان بیایند، کار پیش خواهد رفت همان‌گونه که در جنگ هر جا علما بودند، کار به خوبی پیش می‌رفت.
وی با بیان این‌که فرهنگ قناعت و صرفه‌جویی در کشور تحت تأثیر واقع شده است، افزود: مراجع می‌توانند هر گونه گران‌فروشی را حرام اعلام کنند، نفس‌های قدسی علما و مراجع می‌تواند امروز این کشور را نجات دهد./914/پ202/ج
ارسال نظرات