۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۱۵۸۴۹۳

مراسم بزرگداشت آیت‌الله خوشوقت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله خوشوقت با سخنرانی حجت‌الاسلام صدیقی در حسینیه حضرت فاطمه‌ الزهرا(س) برگزار شد.
مرحوم آيت الله خوشوقت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت آیت‌الله خوشوقت عصر پنج شنبه دهم اسفندماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با حضور روحانیان و اقشار مختلف مردم در حسینیه حضرت فاطمه‌ الزهرا(س) واقع در میدان سپاه تهران برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس حاج احمد چینی به مداحی و ذکر مصیبت ائمه معصومین(ع) پرداخت.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که مصیبت عالم قابل جبران نیست و هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد گفت: آیت‌الله خوشوقت عالمی بصیر، زمان‌شناس، دشمن‌شناس و آسیب‌شناس بود و جامعه را شناخته و نسبت به مسائل مدیریتی کشور حساسیت نشان می‌داد به‌طوری‌که روشن‌ترین فرد در جامعه ما در میان علما آیت‌الله خوشوقت بود.

وی ابراز داشت: آیت‌الله خوشوقت در فقه و اصول صاحب نظر بود اما درس خارج برگزار نکرد بکه جوانان را شناسایی کرده و با مهربانی به سؤالات آنها پاسخ می‌داد و همچنین در مقطعی از جوانی به تهران آمده و علوم اقتصاد، جامعه شناسی و روانشناسی را آموخته بود.

بر اساس این گزارش در ادامه این مراسم برادر سعید حدادیان که در سفر کربلا همراه آیت‌الله خوشوقت بوده است، به روضه خوانی پرداخت./956/پ202/ص

ارسال نظرات