۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۵۸۵۱۲

نام امام خمینی تهدیدی برای ایادی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اطلاعات گلستان با تاکید بر این که نام امام خمینی(ره) در تاریخ تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی است، گفت: امروز باید نقش خود را در مقابله با تهدیدهای دشمنان به بهترین شکل ممکن ایفا کنیم.
 امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مدیرکل اطلاعات استان گلستان امروز در یادواره سرداران و 55 شهید منطقه ملت آباد آمل که در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد با بیان این که قرن بیستم قرن انقلاب ها بود که انقلاب اسلامی  در جریان انقلاب های دنیا یا باید به خلق و یا به غرب و شرق وابسته باشد که امام خمینی(ره) آمد و مهندسی انقلاب را طوری طراحی کرد که به جز معجزه قرآنی چیز دیگری نباید باشد، گفت: انقلاب اسلامی در متن مردم با شعار قرآن کریم وارد شد که توانست به این عظمت برسد.

 

وی با اشاره به این که مفاهیم و معارف قرآن کریم بسیار ارزنده و عمیق است، بیان داشت: قرآن برای نجات بشریت و همه انسان ها آمده است و تنها به مسلمانان تعلق ندارد و موعود حقیقی با قرآن ظهور خواهد کرد.

 

مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: انقلاب اسلامی به این معنا است که دین خدا را نصرت کردیم و در سایه دین به افتخارات ارزنده ای رسیدیم.

 

وی با تاکید بر این که نام امام خمینی(ره) در تاریخ تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: امروز باید نقش خود را در مقابله با تهدیدهای دشمنان به بهترین نحو ممکن ایفا کنیم.

 

مدیرکل اطلاعات استان گلستان با بیان این که پیروی از ولایت امری ارزنده است که باید مورد اهتمام همگان باشد، گفت: اگر امروز بر ولایت ظلم کنیم قطعا به ما ظلم خواهد شد.

 

اسماعیلی با اشاره به این که ولایت اقیانوس عظیمی است که در این مسیر ارزنده باید وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: در انتخابات پیش رو کسانی که در مسیر ولایت نیستند گمراه هستند و باید در مسیر نورانی خون شهدا گام برداریم.

 

وی با بیان این که مجلس شهدا مجلسی برای عبرت همه ما است، بیان داشت: ما برای کسب فیض به این مجالس می آییم تا راه را گم نکرده و در مسیر حق حرکت کنیم.

 

مدیرکل اطلاعات گلستان با بیان این که شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه اعتلای ارزش های والای اسلامی را در جامعه فراهم کرده اند، گفت: یاد و نام شهدا برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند و سیره آنان الگوی ارزنده ای برای آیندگان خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که شهدا رفتند و ما باید در راستای اهداف و آرمان های ارزنده آنان حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا می تواند در زنده نگه داشتن شایسته یاد و نام این عزیزان مؤثر باشد.

 

مدیر کل اطلاعات گلستان با بیان این که برگزاری یادواره های شهدا فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون های پاک خود زمینه تعالی ایران اسلامی را فراهم کردند و این که وظیفه ما است تا راه این عزیزان را ادامه دهیم./950/پ202/س

ارسال نظرات