۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۵۸۵۲۹
امام جمعه کرمان:

مسؤولان در آستانه سال جدید نظارت بر بازار را افزایش دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمان خواستار نظارت بیشتر مسؤولان در آستانه سال جدید بر بازار شد و گفت: متأسفانه نظارت به معنای واقعی در اقتصاد کشور وجود ندارد و باید مسؤولان مربوطه در این زمینه چاره‏اندیشی کنند.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان، در خطبه‏های نماز‏جمعه این شهر با اشاره به نزدیک بودن سال جدید و خریدهای مردم در آستانه عید، اظهار داشت: لازم است بر کار کسانی که مایحتاج اصلی زندگی مردم در دست آنان است، نظارت بیشتری شود.

خطیب نماز‏جمعه کرمان با انتقاد از گرانی‏هی اخیر و فشار اقتصادی که بر مردم وارد آمده، ابراز داشت:  متأسفانه در اقتصاد کشور ما نظارت به معنای واقعی کلمه وجود ندارد و مسؤولان باید در آستانه سال جدید، نظارت‏ها را افزایش و اقتصاد کشور را تحت کنترل درآورند.

وی افزود: این تصور  که مردم متوجه کوتاهی‏ اتفاق افتاده در عرصه اقتصادی نیستند؛ اشتباه است و این موضوع را به خوبی لمس می‏کنند که امیدواریم با یک تصمیم جدی از طرف مسؤولان، گشایشی در وضعیت اقتصادی مردم رخ دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم 8 که از سوی نیروی زمینی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در استان کرمان انجام شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی هیچ غلطی نمی‏توانند بکنند زیرا نیروهای مسلح ما آماده دفاع از اسلام و انقلابند و از همه نظر خود را تجهیز کرده‏اند.

نماینده ولی فقیه در کرمان همچنین با گرامی‏داشت 14 اسفند سالروز تشکیل بنیاد مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) در سال 57، مستضعفین را قشر فداکاری دانست که هنگام خطر به میدان آمده و جانشان را فدای اسلام و انقلاب کرده‏اند.

وی ادامه داد: جانبازان و ایثارگران بر همه انسان‏ها برتری دارند زیرا به معنای واقعی به تقوای الهی عمل کرده‏اند، چرا‏که تقوا فقط صرف نماز خواندن  و یا انجام بعضی عبادات نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در پایان حجت‌الاسلام محمد قاسمی‏زاده را از سوی شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه به عنوان سومین امام جمعه موقت شهر کرمان معرفی کرد./9701/پ201/ج

ارسال نظرات