۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۵۸۵۵۴

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ مرکز فقهی جوادالائمه(ع) مشهد طرح ابتکاری در فقه کاربردی را در قالب مسابقه ای کشوری با نام حفظ و تسلط بر رساله عملیه برگزار می کند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مرکز فقهی جوادالائمه(ع) مشهد طرح ابتکاری در فقه کاربردی را در قالب مسابقه ای کشوری با نام حفظ و تسلط بر رساله عملیه برگزار می کند. 

 این مرکز فقهی واقع در آیت الله بهجت 8/1 در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از 9 صبح تا اذان ظهر تا میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) اقدام به نام نویسی از میان فضلا و محققان حوزه می کند.

زمان برگزاری آزمون همزمان با عید سعید غدیر 1434 است که جوایزی همچون، عمره مفرده، عتبات و سکه بهار آزادی برای آن تدارک دیده شده است. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر  یا بیان سؤالات خود با شماره 2283525-0511 از ساعت 9 الی 11 صبح تماس بگیرند.

برگزاری جلسات ماهانه شرح نهج البلاغه

تشکل مذهبی بنی فاطمه با دعوت از حجت الاسلام حمید درایتی استاد سطح خارج فقه حوزه علمیه خراسان، در اولین پنج شنبه هر ماه قمری اقدام به برگزاری جلسه شرح نهج البلاغه کرده است.

مباحث این جلسه پیرامون نهج البلاغه و تشریح آن با ارائه مباحث روز که متناسب با بحث است بیان می شود. شرکت در این جلسه برای عموم آزاد بوده و مکان برگزاری آن خیابان دانشگاه یک، پلاک 32 می باشد.

گفتنی است به دلیل درخواست طلاب خراسانی، آرشیو متنی و صوتی سه ساله خارج فقه این استاد در مدرسه فقاهت قرار خواهد گرفت.

برگزاری درس اخلاق و طب اسلامی

درس اخلاق آیت الله سید حسن ضیائی در مدرسه موسی بن جعفر(ع) هر روز ساعت 7 صبح برگزار می شود. شرکت در این کلاس برای عموم طلاب حوزه آزاد است.

آیت الله ضیائی در کنار برگزاری دروس فقه و اصول در مدرسه آیت الله خویی مشهد، درس طب اسلامی را برگزار می کند که مورد استقبال فراوان از سوی طلاب و افراد عام جهت شرکت در این کلاس قرار گرفته است.

دروس طب اسلامی آیت الله ضیائی در کنار دیگر دروس فقه و اصول و تفسیر و کلام، به زودی در سایت مدرسه فقاهت ارائه می شود.

کلاس طب اسلامی وی توسط شبکه ولایت هر روز ضبط می شود و هر هفته در شبکه خراسان نیز پخش می شود.به دلیل محدودیت از حضور بانوان در مدرسه آیت الله خویی، مؤسسه حیات طیبه واقع در خیابان آخوندخراسانی اقدام به برگزاری دوره طب اسلامی عمومی جهت علاقمندان به این رشته کرده است.

گفتنی است، دوره طب اسلامی توسط استاد ضیائی در مرکز شهید هاشمی نژاد، ویژه مبلغان نیز در حال برگزاری می باشد./933/د101/س

 

ارسال نظرات